Sunday, July 31, 2005

muahehehe....lama ak aku x taip kat sinik!last entry ari tu sedey..ari nih geram + sonok ah!woa...ari jumaat ari tu pas anta k amy balik ke negeri dia(kumamoto)....aku menerima tetamu dr natkatsu...abg fendi dan wife,k.tini....yeah..welkam2 to oita..yeah....uih...sweet2 ah pasangan org br kawen neh...muahaha...kmila dah mule dah brangan2 bile nengok pasagan neh...hahaha sabo2 ....mlm tuy lepak umah kmila...aku layan citer korea dr episod 4 sampai 20...uihhh...giler ah..kul 3 pagi tido tu..
sok nye aku,cik bal,ayie serta miss jaja gi park place...shopping!heh....aku beno eh x mo bli pa pe ...tp memandangkan aku kene bli suar putih utk chikirin dance...so,bli ah gak...pehtu dlm jenjalan tu..aku jumpe sesuatu yg mmg aku x nah mimpi nak pki tapi aku bli sbb...aku rs chomei bile aku pki...muahaha....nnt sesape tgk nnt mesti nak kawen ngan aku muahahaha(perasan sey!)tp...pas aku bli mende tu..rs sket me nyesal sbb cam membazir je..adeh ah....buruk prangai ah aku...gile lama!kuar kul 1 balik kat kul 8:3 mlm!round2 park place,spots center(ade sale...kjaja borong baju tu!),wasada...penat2,tp best...dinner lak kat umah kfuza...lazat!nasi ayam yg marveles serta daging masak merah k.mila yg sedap!saket prut,sbb makan overloaded..men2 u.n.o sampai kul 1:3...pergh...baru ah balik umah...
3kai no tomodachi he..kino no subetsukai a.k.a party wa ikanakatta node,hontoni sumimasendeshita...kyo,nan ninka hito ga kikoku yotei irundesu ga,ma..kikai ga attara...mata aimasho ne!iroiro koto wo arigatogozaimashita..minna wa yasashikute tanoshi hito da yo!
ari nih pas operasi kemas bilik scr menyeluruh...aku buka komp...uwaaaaaa....tenet x de signal!br tingat org yg gune tenet yg aku sedut tu dah balik negara dia..waaa...sok kene gi sekolah nak amek tenet yg kene baya tu ah..sangap weh aku kalo tenet x de kat umah...uhuk-uhuk...
wokey ari ni pon ade agi plan menarik..hehe
oh ye,to ayie yg nak balik mesia ari nih....mekaseh eh smlm sbb bawakan kitaorg...balik mesia leklok...

No comments: