Thursday, July 07, 2005

what goes around, comes aroundWhat goes up, must come down
yerp..neh entry tuk kali nih...maksud lam bm...ape yg bulat dtg berputar balik,ape yg pi atas akan trun bawah...err...ape aku mrepek nih?..well beno eh nak ckp pasal...stiap sesutau tu yg terjd lam idup nih mesti ade maneh ngan pahit die...means....bile kite berade di puncak kegembiraan..x mustahil...kite akan brade di lembah kedukaan..aaccheewah...sungguh manis kate2 aku neh....ahaks!
bukan pe...mende nih ade gak kaitan ngan..bile kite sedang alami kegagalan lam sesuatu tu...x semstinye akan gagal pas tu ye dak?...setiap mende yg terjadi mesti ade sbb kenape die leh jd...x de nye sesaje je mende tuh jd witout a reason...cth:allah x kan larang umat nye kalo minum arak tu elok kan?...ha....knape allah wujudkan syurge dan neraka?...x kan allah sesaje je nak wat tempat cnggitu...mesti ah sbb nak beze kan hambanye...mane yg ikut perintah,taat..ha,duk syurga...mane yg degil,x dengo ckp tuh,bute hati ngan pale mereng tuh...isk,nerake tempat die...sape yg dpt masuk syuge ke nerake..yg tu aku x leh ah nak komen sbb yg tu urusan allah utk tntukan...yg aku nak ckp kat sini...kalo kite wat jahat kat org...heh..nnt kene balik kat kite mende tuh....setiap perbuatan ade ganjaran die...tuh mmg allah dah habaq dah...maka nye,kalo aku x cukup study utk xm...tu pasal la result x best...kan?kan?...isk-isk....kene gambaru betol2 nih...
kenkadang tu kan...bile kite nga gembire pepagi...ha..tu kang...malam kang siap le....ade la kang gunung api meletup kan...bad mood la tu...yappa...kite kene sentiase beringat ah dlm sesuatu hal tu...don`t get over excited ok?....saiking aku rs aku ade wat sesuatu yg x patut...so,no wonder la...ade gak mende x best yg aku hadapi disobabkan mende x patut tu...weiii...tulung ah!tulung ah sedo kan sket aku neh....xm 2 minggu lagik nih...aku asyik dok merapu je...adeh la...*ketuk2 pale*
(err..bile bc alik entry nih..ape beno nye aku nak sampaikan?...ape2 je la eh...*garu2 pale*)

No comments: