Saturday, July 23, 2005

erk...malassss

haha..penyaket malas aku telar menular ke lam dri neh...adeh!adeh!...br je stat aku bukak bk dengki yg `dengki` nih...truss..penyaket tu dtg...isk...maka utk ilangkan rs penyaket tu...aku pon...taip la sket kat sinik...sat agi sambung ah...mesti kene sambung woo...haha....bleh ke aku nih?bleh ke aku nak dpt pointer 3.5 seperti yg k.mila dok pringat aku?..cam muri jer...hah.knape la ek..bile time aku...byk betol perubahan blaku...dlu mase nak upsr...subjek sains kene amek...ciss,aku mase tu mmg ah alergik ngan mende sains nih..so...dpt b jek..haha....pehtu mase pmr...silibus br lak lam beberape subjek...heh....nasib bleh...pehtu spm...aku kene blaja mende yg paling aku nigate...lkj ngan tekno...(ekcelli bleh je amek bio...tp,aku gatal x mo)...nasib ah mende tu x ah..merosakkan sgt result aku...(mekaceh cikgu khairudin and da beloved mr.mano..hiks!)...pehtu gi lak aaj...adeh...kene blaja bahse jepun..apehal..bm aku pon giri2 je...sesungguhnye aku mmg mempunyai masalah bahse..pasal pe..slalunye ape yg aku nak citer pada org mesti x sampai...adeh...nasib ah lepas mombusyo...dtg sini lak...ade lak sistem j.a.b.i tu...sume mende nak shiken...sume mende nak di barukan...sensei lak makin ki bishi...x seperti mane sesenpai citer pada zaman derg....hah!bule ka neh?.....bule kah!!!!???????!!!!
isk..ilang mood nak citer pasal opah....
tp nak citer gak....
opah....
wo!masakan opah...superb!(erk...intan nga lapo la skang opah)...aku slalu susahkan opah mase kecik dlu...hehehe....dlu...mak aku keje...keje kat bank...so,opah ah kene jaga aku n adek2 aku..bile mak-ayah gi keje...opah garang gak ah mase aku kecik dlu...aku nih nakal ah(jahat pon ye gak)...hahaha....slalu nyemakkan umah opah...ade skali tu aku ade terpatahkan mende ape tah...haha...opah keja aku ngan batang penyapu keliling umah...hahaha....best2!opah x pukul pon...aku kan comei..so,mesti ah opah x sampai ati...ngahaha...pehtu kecik2 dlu..aku neh mmg pemalas giler nak gi sekolah....kalo leh nak duk umah jer...ade skali kene tarik tinga ngan opah sbb malas sgt...haha...*gelak guling2*....sbbkan cr ganas x jalan gak aku neh...opah gune cr lembut...senang je...opah masak sesedap pehtu bungkus buh lam tupperware...kalo nak makan...gi sekolah makan...so,aku nga innocent nye gi ah skolah semata2 nak makan jer bekal yg opah wat..wahahaha...buduh ah aku mase tu....aku mase kecik dlu,cepat sakit...opah ah jage mase mak gi keje..uihh...ter-kandou jap....heh.aku rapat ah ngan opah sampai ah aku kene masuk asrama...
jarang ah jumpe opah...tp,hehe...aku asal balik umah je...aku mesti gi cucuk opah suh masak tu la-ini la...puji2 sket...sok nye..tuh dia...dia masak cam nak kasik suploh org makan...padahal,aku sorg je nak...hahaha....mak aku geleng2 je pale....byk gak ah kesusahan opah aku dah lihat depan mata aku...aku mmg tabik giler ah kat opah aku...bila opah sedeh...dia x nah nak tunjukkan kat org...masa arwah tok meninggal mengejut dlu...opah x nangis pon...aku yg nangis ble tgk opah kuat gile..isk...pehtu..tiap kali pas solat..opah akan doa..mata berair...(fu~mata aku pon berair gak nih...isk)...selain mak-ayah...opah gak ah...semangat aku...bile aku dah nak putus harap...derg nih ah,pemangkin semangat aku...
mak ade citer mase aku cal ari tu...mak kater...masa aku call opah...pas ckp ngan aku opah nangis...opah rindu ngan aku....haha...opah lek2 eh...intan pon rindu gak...ye la...kalo kenduri kan...yg suke buat bising,keco2..pehtu dok tanye resepi tu aku ah...hehe...aku nih riuh sket ah..haha...opah..(walo pon mmg ah opah x bc kan blog neh)...nnt intan balik...opah wat sambal blacan yg pedas giler tu pah...hehe..nnt kite ratah same2 makan ngan jantung pisang..pergh...(asal aku igt makan je nih?...lapa!!!!!!!)

No comments: