Saturday, July 09, 2005

blekkkk:p

masya allah...penat sey...haha...memcam ah blaku ari nih...erm..kat sekolah td...aku ngan bal dok berborak ngan si martin sambil nengok mate biru die*wink*wink*....pehtu...aku ...zooommm...trus gi umah kmila..gledah umah die cr spek mate...
uwaaaaa.....=(...spek ilang!!!!!!!mane nak cr nih...dah merate dah cr...cemmane nak nampak sensei kat depan...rabun jaoh aku nih makin truk ah saiking...isk-isk...mcm kene bli br nih...hmmph...tidakkkk!!!!1 man tuh nak bli br...huu~
dlm pade sedey2 cr spek,sempat layan mr&mrs smith...beh ar citer tuh...x tau nap aku suke citer tuh...maybe sbb aku nah tgk series drama die kat tv kot...x pon sbb brad pitt tu nampak ansem?...hmm....
ptang tuh balik umah...trus byk lak kawan aku cr..heh..layan ym jap...pehtu...dpt ym dr senior aku ckp plan tukaq lak...isk..klam kabut ah at 1st...cr bihun kat everyone...tp..gomen neh minna...sbb kan blaku sedikit konflik dlm dri..trus aku terrendam lame bihun tuh trus kembang...mmg x sedap ah...aku tau korg telan je mende tu..tim kaseh ah yg memuji..hehehe...x sedap desyo?...sblm memulakan plan...kitaorg sume gi kompa hall...heh.aku kan dah addict main pingpong...so,main pinpong sjam lebey ngan cik bal..pehtu...kfuza..non stop...ngahahaha...addict aku nih...tp...x terer la...main ala2 goreng ikan...ngahahaha....pehtu balik ah kaikang...dan kami pon mulakan la plan yg dah dirancang...jeng-jeng-jeng...
appie besday kfuza...heh!sori...ari nih ujan...so,x pat nak wat segempak mane...kekyoku kat teratak buruk nih je la...ngahaha....enjoy la juga sbb sume ade walo ade la beberape yg x pat hadir atas sbb yg x dpt dielakkan...(cam ayat iklan lak hiks!)...nampak sume org mmg semangat gile...sesembang...yappa...bile lewat sgt makan...selere mkan aku dah down...so,aku just makan skit jer...mmg ah aku lapa...tp,bile dah lewat sgt,perut aku majuk ah..die x mo lak makan...siot ah perut nih...tgk ah..pg sok..mesti meragam nak makan...ciss....
pehtu plan reramai utk bbq yg ayie nak wat kalo x silap next week kat mane tah...abg puji ckp tempat tuh ade sungai lawo...ape2 lah...aku ikut je sbb aku nih menumpang aje kete org..hehhe...
pehtu sembang2....sampai x sedo jam dah kul 1 pagi lebih..wuihh...aku x mandi agik nih...balik main td trus wat siap2 sume...sampai luper nak mandi...walo aku agak takot sket nak gi trun mandi...aku gagahkan gak ah trun..sbb kat bwh nih gelap sket...igt kan aku sorg je lam blk mandi tu...seb baik ade cik bal...fuh~lega~...
skang nih badan sego la plak pas mandi...aaaaa....nak tido...dah lewat nih.....sok nnt x mo bgn lewat....aaaaa.....nak tido...tp mate sego...aaaa...
to kenkawan yg dok syok chat ngan aku pehtu tetibe je aku kene blah sbb ade hal...mintak maap eh...serius aku ade hal penting....next time aku kan spend mase chat eh(walopon hakikatnye...aku mmg x bape sgt chatting...tp,aku akn tetap luangkan gak..dun wori bebeh`s)
isk...cemmane nak wat mate nih ngantok ar?

No comments: