Sunday, July 10, 2005

.......sambungan yg siang tadi..............
bile ujan..prut pon lapo...make....aku,cik bal serte kande mila pi ah gagahkan dri meredah ujan blantara menuju ke meiji shushi....muahaha...aku telan gak ah mende2 jepon nih...sedap gak bile perut ngan lapo....heh.memakan...sesembang...
tibe mase pulang..ujan makin lebat...hu~~...redah gak...aku ngan cik bal naik densya...kande mila ngan skuter comeii dia la...sengal giler tunggu densya...punye la lame...dah ah kami ber2 je kat eki...adeh,romantik giler kitaorg...ngan tempias2 ujan...sempat agik tu berposing tuh ngan ujan2...lame x hengat tunggu densya...tu la,si zufar nak amek..x mo....padan muker...make,kami pon menapak ah,hampir kat sejam gak ah...isk,nasib ah aku neh bule gak bercakap tanpa ghenti,idok ah boring angat....
uihsssssss.....sangap ah ujan cenggini...aku ngan cik bal....rs mau kuar je lagik dr umah kami neh...sengallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!
(tq ah k.mila,dlm membelek blog akak,satu site tuh dah watkan saye amat ah natsukashii nak dgr....nasib dL die free,pehtu,bole lak dgr mp3 nye...adeh...natsukashii gile)

No comments: