Tuesday, July 12, 2005

tentang dia....

best!marveles!superb!bagos!gampang bangat(bahse indon)!......
baru aku tau naper priview-er filem kat mesia kate citer neh best...haha...tp,kalo korg ni jenis yg kurg berpk dan kurg sikit main psyko...better,jgn tgk citer nih...citer nih byk main mental dan psyko org...kalo setakat nak release tensen..erm...mesti korg ckp...lembab ah citer nih...
walo pon sound system die agak suram(ye la,penyamun nyer cd),background die gelap...dapat gak aku paham ape yg nak citer nih sampaikan...huhu~...byk gak mende yg aku blajo dr filem nih...scr x langsung citer nih dah ajo aku cemmane nak konterol dri di saat kite jato...aku sgt tertarik ngan ayat:
"tidak percaya pada org disayang...x sama.... ngan tidak percaya pada org yg menyayang...sakit nya amat dlm....(err...aku translet lam bm ah...)"
so,kene beware ah...aku pon kurg paham sgt ayat nih...bile pk balik...ade ah paham sket...sesape leh kasik contoh kat aku...nak kasik klear sket pemahaman aku...anyone?
ade gak ah part2 lam citer nih aku akui kebenaran die...citer nih jujur...mmg wujud org cam tu...selame nih org pk remaje nih time gini gembire,penuh kaler...tapi..bukan sumer...kaler itu sebenar eh bergantung pade dri cem mane kite wujudkan die...err..paham x korg ape yg aku bebel neh?...haha..x paham x pe...bia aku je la paham...berbalik pade citer td...sbb aku kate citer nih jujur...die x sgt tonjolkan kehidupan remaje yg slalu ade lam byk2 filem yg aku tgk...cume kurg puas ati...asal ek,kalo indon kan,kalo kaye..bapok ah rumah beso cam istana....hehhe...yg lain tu,x de kot komen sgt...pasal budaya idup tu,aler...aku rs mmg org indon cnggitu kot...mesia pon samer jer....tp,x sume tempat ah,kat bando je la kot....tolong ah pahamkan monolog lam citer nih....serius...there is honesty in it!..tahniah citer nih sbb wat mate aku berair..heh!
aku br dpt semangat berjuang ngan lbih dan lbih lagi dr senpai aku..uihh....berkoba2 nih!mekaseh ya buk...gue tidak beda lagik putus semangat!yosh!

No comments: