Sunday, July 24, 2005

wahhhh....abeh ah.....aku dah jumpe earphone mase dok belek2 laci..wahhh....aku brade lam dunia sendri...muahahaha....mesti ramai bengang ngan aku (cik bal ah tokuni)...sbb bile ketok bilik aku, aku xjawap...pehtu...nyanyi lagu kekuat...sian minah cine sblah umah ni...waahahaha....aku telah membuat prangai lama aku kat jepon neh....sambil blaja ...aku nyanyi2...mmg habit ah....pasal tu ah,x leh blaja kat library ke bilik study ke...study group pon x leh...sbb mulut aku nih akan gerak je..mengikut rentak lagu...muahahaha....aku ader dgr gak prof. fadhilah kamsah tu ckp..nak blaja jgn dgr muzik...hahaha...x bleh ah prof....dah ter-biase...nak2 agi,skang nih aku sumbat earphone kat tinga agi ah mantap duhnia muzik aku....blekkk=p.....
smlm kjaja forward kan lagu si rossa neh...isk,head banging gak aku...dok ulang2 nyanyi lagu nih sambil wat latihan butsuri ensyu....tetibe aku terase lagu nih sungguh ah macho nyer....kalo wat modern dance...gempak woo...pehtu pki baju ala2 lam agne monica yg ade topi tuh...pergh....best2...lama dah x nari cam dolu2...ligat gak dlu aku ek...ble gemok neh...dah pasif lak...isk...x pe...akn aku lakukan sesuatu...sape nak join?yuran 1 man seminggu..muahahaha...
to cik bal---->awak sedap telo goreng td...nnt kite masak kan utk awak pulak eh...muahahaha...bal aku x tahan dah bal...*gelak guling2*....last night nyer pristiwa sungguh melawakkan aku....rugi ko tido awal smalam bal....hahaha....

No comments: