Saturday, July 23, 2005


rindu....
knape ek...bile aku dok sensorg nih...aku rs rindu?padahal br je ckp...br je dgr sora...adeh!yappa x leh sensorg la ari nih...slaluu..dok sorg lam umah nih..ok jer...mungkin sbb aku ader je mende nak wat kot...ari nih...pas bgn je tido(kantoi!tido siang..ngahaha)...rs cam kehilangan sesuatu...haha...lam ati nih rs berat je...ciss...mane neh suma org neh?tau ah shiken...tp,ari nih kan jumaat...sok sabtu...online la...teman kan aku...aaaaa.....dah la ari nih yabeii...adeh....
mak ckp mak sihat....ayah pon makin SEHAT...haha....ape lah ayah,kate nak mantain kurus...penat je diet...aakekeke..igt agi, ayah pernah suh aku bersama2 die mnguruskan badan..haha...aku x mo...akekeke....tp,ayah aku tau ah sbb ape aku x mo...aku nak ah kurus!tp..nnt..not now...there is a reason knape bukan skang...haha...ayen skang nga struggle nak upsr..uihh..sama la kita yen oi!akak pon nga struggle neh!shila..die dah nak abeh cuti dh..nga siap2 nak masuk umah sewa...anis,heh..x abeh2 ngan persembahan nyanyian dia..aktif adek aku sorg nih!..akak..heh,perangai dia cam biase...x bleh diusik oleh ayah aku...ayah aku neh mmg suke sakat adek pompuan aku yg sorg nih...

haha...aku windu lak kat dia...nama dia INTAN NURATIQAH...sedap kan nama tu...skang lawa woo...badan solit...putih cam cine...anak dare dah adik aku neh....cuma sayang....die sindrom-down...tp,kami sekularge tetap sayang die...panggilan die kat umah..akak....akekeke...aku pon x tau pasal pa panggil die akak atau tikah..but slalu panggl akak je la ...tapi,series,lam adek2 bradek aku,panggilan cam along,angah..ke ape ke...x diamalkan...die sorg je terlekat akak..haha...mak kate..dlu lam kandungan...normal je..akak jd cam tu sbb kan mase die lahir ade sorg doktor bunguk nih salah sambut adek aku...nak saman doktor bunguk tu?heh..ayah cakap..."dah rezeki kiter akak nak jd cam tu..kalo saman pon...bukan nyer akak leh jd normal...redha je...ok per akak cam ni...ade gak anak ayah yg spesel lam famili nih..."haha..kandou gile aku dgr ayah ckp camtu...kalo korg tgk muke die mesti korg x caye sgt ah die nih `spesel`...lawa wo...haha...akak nih..die nyer tahap down-sindrom peringkat rendah...buleh beza gak la..mane elok-x elok...sgt ah beremosi...pendek kater..die paham ape yg kiter ckp,just...x bleh nak pk dan cakap cam org normal..perangai die tuh..cam dak umo 6 tahun...aku mmg garang ah ngan adek2 aku...tp,garang mane la sgt sbb..kalo aku marah,adek2 aku nih bule gelak2 lagi..erm..rs dah garang dah..tp,derg x takot pon..haha...so,if ade yg x elok...nak larang akak nih..kite kene marah sket..br la die tau mende tu x elok...kalo x,die buat dono jer...time tu,mmg saket ati...haha...pernah skali die kantoi ngan aku nangis sensorg lam bilik...masa tu,die kene tinggal...adek2 len ngan mak gi pekan sat...die tinggal ah ngan aku...memula pelik gak aku,asal die x nonton tv cam slalu...aku cr...ha,tu dia...nga nangis sambil muka tutup ngan bantal..aku tanya..ko nangis yer akak...die cepat2 kesat air mate die,sengih2 kat aku...haha...sian akak...sbb kan aku kesian aku kasik ah die pakai walkman aku sampai ah skang dah rosak dah die keje kan...die suke sungguh dgr muzik pehtu pakai walkman..x makan pon x pe...isk-isk...kalo bw jenjalan mesti die suka sgt...lompat2,tepuk2 tgn...sengih2..haha..aku suke masak pehtu kasik die makan...sebb,die satu2nye makhluk lam famili aku yg x kan komen masakkan aku...siap tambah tu...hahaha....akak-akak..=)
mak gak ade citer pasal opah..erm..nnt la aku citer sok nyer entry...penat menaip meh...aaaa...penyakit rindu x abeh lagi....

No comments: