Tuesday, August 02, 2005

ari cuti yg sebuk...hehe..

beno eh x ah sebuk angat....tp aku rs terisi gak ah cuti nih...skang dah masuk lan 8.woa!bulan neh ari jd mak aku...akekeke...minta2 nnt sampai tarikh die aku x ah lupe sbb aku neh mmg pelupe...sampai ari jd sendri pon aku lupe...hehe...erk..titibe aku tingat ade sorg hamba allah tu pon lahir lan 8 gak..hmm...10 aribulan kan?minta2 lupa la ari tu...muahaha..men2 jerk...
smalam plan nak kua gi cr brg ngan teman kmila shopping tp...kenderaan lambat adpt so...sempat gi bli travel beg je tuk summer camp yg aku nak gi neh...muahaha...aku telah mempengaruhi kmila bli beg yg sma..kalo dibygkan mesti klako aku n kmila gi travel bw beg yg sama naseb ah len kaler...hahaha...
pas bli beg mlm tu gi makan sushi ngan ito sang...haha..best2...akhirnye dpt gak aku makan ikan masak kicap jepun tu...sedap weh..slalu bile aku gi asyik abeh je...best la mlm td,suma org ader...pehtu dpt omiyage dr azie yg br balik korea..huhhu~...mekaseh eh...
pas dinner,gi berkubang kat umah kjaja...x mo balik umah sendri..pasal pa,kat umah x de tenet...waaa...sedey...terbantut aktiviti harian..lagipon,tenet je la hiburan aku kat umah..x de tenet x leh dgr radio..x leh tgk tv3...x leh nak godek2 web org....waaa...mmg sedey ah...zettai aku nak gi bli line tenet ah..x kan nak merempat je kat umah org..woa..x baik woo!tp pk2 balik kan...nnt lam 2 minggu aku x de kat umah..hmm...cam rugi lak,sbb nnt nak pindah dah?isk...konflik lam dri neh..isk..
so,bgn pagi neh..pale aku dah set dah ngan plan2 yg menarik nak dilakukan ari neh..*angkat kening sebelah...senyum jahat sket*
smalam chat ngan adek aku shila...akekeke..akhirnye dak botak yg minat kat dia pon kokuhaku kat dia..muehehe..tp,sian dakt u,adek aku rject mentah2..aku terkejut gak sbb adek aku jenis lembut ati..die akan trime org tu walo pon org tu die x ah suke sgt pon..dah byk kali dah jd cam tu..dah berbuih mulut aku suh die jd keras ati...so..tadaa!akhirnye..keras gak ati adek aku sorg neh..hehe...bukan ape..lebih baik tolak skang dr tolak kendian mase nga die bebunge...bukan ke time tu lagi saket...lagipon aku x suke org permen2 kan bab ati n prasaan neh..dosa..so,that`s why aku suh adek aku tolak sesiap kalo die x suke org tu...kalo suke tu..len citer la...heh.
ok la..panjang neh.ader mase nnt aku taip ah ek...erk.lapooo!!!
aPPie pREnshIP dAy

No comments: