Sunday, July 03, 2005

alhamdulillah...=)

hehehe..syukur...ari nih nye kenduri slamat...aku beno eh risau sbb ble aku jd tanto masakan...ye la..nak kasi org makan,kene wat bebetol ye x?...yg tu 1st time aku masak nasik ayam tu,aku just cube2 je...seb baek igt cam ne nak masak die...mekaseh la mak,sbb x sie2 mak pekik2 panggil intan tgk mak masak kat dapo(tgk jerk..ahaks!)..=)....serius,aku gile riso takot x sdap...tp,dr survey yg aku wat..isk...alhamdulillah....igt kan x cukup,seb baik la sume nye cecukup...x kurg...penat sey...aku rs pg td cam bersilat lak kat dapo...hahahaha...ble igt balik...klako lak...hahaha...next time bleh ah wat lagi?...oooo....no-no....x larat weh...nasib baek ah td ade pembantu chef yg setia dan tahan ngan kedegilan aku neh..ye la,aku kalo masak jenis x suke reramai...hahaha...aku x pandai ngarah...so,sb baik ah derg pandai cari keje...thanks cik bal,apai n ajim...korg mmg membantu...kalo aku sorg bersilat kat dapo tuh..lame dah pengsan...
to all yg dtg siang td...mekaseh eh...kalo x sedap..mintak maap eh....serius,tu cobaan 1st time tuh...kalo x sedap ke ape ke...dah telan kan?...kire halal la eh...hahaha...
kalo mak tau la..aku jd chef masak,mau mak aku gelak giler..mane x nye..anak die yg sekor nih maleh sket ble bab2 masak neih,dtg jopun jd tanto lak...ngahahaha....
ble pepenat ginih...br ah aku dpt rs ape prasaan mak ngan ayah tiap kali derg wat kenduri ke open house ke ape2 la yg kasik org makan...uihhh...br aku tau betape penat nyer dan perasaan risau derg....isk-isk-isk*geleng2 pale*
sronok ah siang td..penat tuh ilang bile tgk org makan...hahaha...yappari aku ikut prangai ayah...suke tgk sume org ade..satu famili..meriah..kurg2 terlupe seketika windu aku kat famili kat mesia...pehtu..pas abeh suma,aku,k.mila,k.jue ngan cik bal gi wasada naik kete zufar...tq zufar...sian tgk cik bal ble die hampir mayotteru sbb kat wasada nga sale..muahaha...sb baik aku gi jenjalan ngan k.mila,kalo aku ikut ko,abeh ah...cik bal akan tensen sbb aku akn menggalakkan die brshopping...seb baik ko bal...aku x bli pa pe pon...cadang nak gak bli sandal...heh...aku nih susah skt nak shopping..last2 mende yg aku bli...2 botol kecik potatochip(sbb rege dia 200yen jerk) ngan satu mocha fruppucino(ala ayor kopi kat starbuck tu)...tuh jer....muahahaha....ble aku nak jd pompuan normal neh?..=p

No comments: