Tuesday, July 26, 2005

episod da malang

mmg malang ari nih.....
ari nih 4 mende wat aku rs cukup bengang....
perkara no.1
dr smlm aku bersenkang mate(x de la pon...cukup time aku tido la..saje ayat hiperbola sket)...naik tersembul bijik mate nih aku blaja genshi n bunshi nih...sok ari nih bgn....trus jer bukak nota...apal mane yg patut..sampai mereng dah pale...nak makan pon selere ilang....cukup time...aku n cik bal ngan semgt berkoba2...bersiap sedia...berbekalkan ilmu yg x cukup...kami membelah bahang matahari...mengharungi haba2 panas...mendaki bukit yg cerun...memanjat tangga 4 tingkat....tekak yg dahaga...peluh membasah dahi....sampai gak ke bilik xm...bukak2 pintu....x de org...kosong.....lengang....tepon kawan jepon...adeh!...skali xm paper tu ari rabu daa...cisss....bengang tol!kene tipu dri sendri buat kali ke-2!cisss...
perkara no-2
pagi td...sbb kan nak bg tenaga sket pade perut neh...aku pon capai ah ruti yg aku bli smlm...isk..tetiba,naluri aku suh bace ingredients die...aku pon baca la...cissss.....ade margerin!!!!waaaa...sedey nyer....dah x leh makan...nasib aku x telan agi ruti tuh!cisss...slalu aku bli ruti plastik kaler merah...skali cam ne tah...terbli ruti plastik kaler biru....waaaa....blaku kerugian di situ...nasib ade kopi-susu...telan je la...(pasrah...huhu~)
perkara no-3
balik td chek kat mailbox...ade bill letrik-air-gas tuk lan 5&6....bukak2 sampul...cisss....1man lebih bill bulan neh...siottt!!!banyak tu...nih yg aku x bape suke dok umah awam nih...bil utk air bapakk byk....marah giler aku kat minah2 korea...derg nih ah yg suke melakukan pembaziran air secare melampau!...mane x nye....mandi dekat 5 kali sehari..tau ah skang dah summer....kalo mandi sekejap2 x pe...neh....dekat sejam tau!ape tah wat lam shower tu lelame...dah ah derg just duk je kat umah...derg just pertukaran pelajar je...kire msk u,blaja bahse je...bg aku derang dtg mcm bercuti jer kat sini....aku,kalo nak ikutkan...senin sampai jumaat...mmg bz....mmg kat sekolah aje aku....isk....mmg aku geram...bayangkan....bil air lan 5,dekat 5 ribu yen....pehtu bil air lan 6 pon,sama gak...campo dua2...dah bape?...isk!(padan muke aku..dosa dah neh..ngumpat org neh)
perkara no-4
kaki aku melecet!!!saket!!!

heh!nak gi bertenang sat....

No comments: