Saturday, July 23, 2005

alahai sensei(~_~;)

bukan x study...study...smalam x tido tau...makan pon x lalu(rugi sekeping ruti..segigit je tau)....meja aku neh penuh dah ngan nota ngan kakomon...ms nak amek paper nih...mmg dah sedia dah...ichio je la..x lah kompiden pon....skali sensei ckp...(translate bm)
"awak sume...disebbkan mase buat ang-ke-to ari tu ade student ckp saye wat soklan xm berdasarkan kakomon je...jd..saye dah tukar bentuk soklan...x same ngan sebelum nye...mmg xsame...jwp leklok ek..."
bapakkkk!!!!aaaa...geram tol aku...soklan yg kuar zenzei kakomon to chigau!!!!dpt2 soklan jer...menyirap darah aku...die bukan tanye pasal aplikasi cam biase..die tanye teori!!bunguk!mane nak igt mende2 shiki nye pembuktian...siap suh setsumei agi...uwaaaa.....sungguh bijak ah sensei...aku x marah sensei..yg aku geram...sape lak dak jepun yg gatal tgn tulih mende alah tu...kalo x puas ati sgt wat xm gune kakomon...pindah ah dai lain..masuk ah dai yg lagi mantap..gi ah masuk to-dai ke...nyusah kan org aje!!!ha...zettai kene saishiken...dan...ayat sensei yg paling aku igt...
"awak sume...saishiken bulan 12 ni...nnt chek2 buletin board ek.."
ciss...cam tau2 je ramai org amek saishiken....(~_~;)

No comments: