Thursday, July 28, 2005

patut x kalo aku citer rs sedeh aku kat sini?...hmm.....patut x?...akhir2 neh..aku asyik citer betape tensen nye aku lam minggu xm ni...sori ah geng...tp...yg entry neh....mmg sedey ah....
knape bile pas xm ni...aku rs aku bodo sgt....
knape mende yg patut aku target leh wat..tetib jd x leh....
mende yg aku mmg x suke....tetibe ok lak...dah ah mende tu x penting...
mcm nak putus asa...tp...aku rs...aku br je lagik....x kan nak berenti sedangkan aku br mula....
bile aku kaji balik ape yg aku wat sblm ni kan...
nak kate aku x serius...hmm..tah ah...korg rs?...
nak kate aku ade probs....x de...
nak kate aku bodo....sian mak aku..penat die lahirkan....anak die pi bungukkan dri sendri.....
ade kah aku nih sorg yg sukar nak trime kekalahan?....
isk....isk.....
aku rs nak balik mesia ah....nak peluk mak kuat2....nak nangis kat bahu ayah lama2....nak merengek kat klik2 aku....isk.tissuu plezzz....
(:~_~:)...ehem!!!!
ok...dah!dah!...dh ok dah...dah x sedey dah...yeeehaaaa!!!!!!!!!!dah cutiii!!!!!!nak wat ape ek cecuti neh?...ape ek yg menarik kat jepun neh?*angkat2 kening*

No comments: