Sunday, April 30, 2006

phewwww~~


girl`s outing...
cik bal,aku,k.ayu,kjaja,kjue n ling...suma bersopping sakan..ekcelli yg sakan tuh sorg jek..org len purate bag 2-3 jek..sorg tuh je berbeg plastik byk..bleekkkk =P!aktibiti smlam agak terencat sket ngan permulaan perjalanan disertai dgn kebenganan yg blaku di pagi ari*sign*...tapi mende tuh x melemahkan smagt pompuan2 ini utk ber-sopping masuk suma kedai kat park place tuh sampai 2-3 kali round kedai yg same ajee..adesss*kaki lenguh*...paling lame suma dok borong barang kat Jj...hahaha..almaklom la...nga sales..mengila la kitaorg...cuma nyer...aku xberpuas ati ngan ke-sopping-an aku smalam sbb aku sorg je satu plastik baju...xde mende yg menarik tuh nak bli..ichio,aku bli jek ah baju utk ke skolah...hehehe...tah nyer...byk pesen yg ade skang x menepati citarase ah...isk..isk...pastu,usaha aku ngan bal nak me-fesyen-kan kjaja tidak berjaye sbb die nak sopping kasut aje...isk..isk....xpe..len kali kan bal..kita buat misi extreem lak...muahahaha....
pastu mase kat park place tuh...kunun dpt la tiket free naik gondola(eh yer ke name die mende neh?)...alaa...yg mende pusing2 tuh..ape tah name die...aku xtingat ah...naik mende tuh gayat gak ah...alahhh..mende yg kat fun-fair tuh slalu ade tuh...bile ade kat paling atas rs sronok lak sbb dpt tgk permandangan sekitar lawa gak ah,...rasenyer klo naik mlm lagi lawo kut sbb ade lampu2 berkelip2...ade la gak sorg itu..muka nya cuak aje..xbergerak walo seinchi pon..gayat!!
balik tuh..blaku lak insiden yg x diingini...naik taxi*hehehe...cik bal!!!kenyit mate*...dikejotkan dgn jeritan kjue...lariiiiiiiiii!!!lintang pukang kejar densya*padahal densya rilek je lagi*....pastu attend meeting tuk touch-up last for oita sakka taikai*yg neh..aku citer kendian*....mase meeting suma penat...suma rase nak ngamok aje...gomen na...
kekkyoku...
smalam walopon mcm2 mende jadi..tapi tetap BEST!

No comments: