Sunday, April 23, 2006

tidakkk!!!takat cair dikesan!!!

pergh...ari ni da ok da...gengki da...smalam jek..otak mereng sket...skang neh..otak aku da bersih da...thanks kepade mereka2 yg bertanyekan aku ok ke x...yerp!aku ok...

aku diperkenakan dgn drama2 korea neh oleh kmila*isk..i mish u bebeh*...stat ngan citer ape yeh...hmm...xigt lak tajuk die...love in paris kut...memule..mmg ah aku x bape berkenan sgt nak nengok..pasalnye,bahse korea kan aku xpaham..maleh la aku nak tgk mende cite bahse yg aku xpaham...bahse korea kan macam tergulung2 lidah sket kan...skali,dlu mase duk kaikan..kan aku tade tb kan..gi la lepak umah kmila nak bermaje mesra...kmila dok cita la betape beshnyer cita korea neh...aku angguk2 je la...die pon pasang..siries..mmg aku xde la nak sgt tgk...skali..aku tgk jalan citer menarik,eeven aku xpaham pon sepatah mende drama tuh nyer bahse...abeh aku melekat kat umah kmila...satu malam suntuk ah aku xtido..buat marathon abeh kan citer tuh..from episod 1 sampai la final die,episod 20..opps..jgn salaha anggap..aku neh jenis yg tgk lompat2...so,sepatotnye citer tuh satu episod sejam..leh jadi 10-20minit je...thats why,slaluu nyer org len maleh nak tgk drama ngan aku sbb aku neh mane bab2 slow tuh..aku cepatkan...pastu men lompat2 mane part2 yg xde kaitan ngan hero ngan heroin...muahahaha....muvi pon camtu gak...dr 2jam leh jd sejam jerk...citer korea neh byk yg pasal chenta2 cair ah...sronok ditonton dikala hati ingin bergeli2 dan berbunga2...
biase nyer aku idok la cair ke berangan pon tgk citer2 korea neh...takat senyum2 sesket ade ah...tapi....aku telah menjumpai satu drama korea yg telah mencapai takat cair aku!isk..seb baik ah aku tgk sensorg...klo x,mesti da kantoi kate aku giler sesenyum ngan gelak gedik sensorg...ahehehe*muke merah*
aku nga berusaha download drama neh..sbb kat youtube tempat aku slalu tgk drama tuh derg upload sampai 2episod aje..cissss...xpe2...tgk dienyer mv pon da memuaskan ati aku..siries..cairrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
bukan pe..aku berkenan lak ngan watak hero die yg ala2 nakal,len sbb nyer,dlm citer tuh die speaking...xckp korea..so,aku paham la dialog die...hehehe...
oleh itu kepade pompuan2 suma...aku susumekan drama korea utk ditonton bulan ini...
"sweet spy"
*err..klo lelaki..aku xgalakkan la sbb mmg korg xminat citer2 cenggini..hehe*

1 comment:

Anonymous said...

hati2 dijalanraya