Tuesday, April 11, 2006

da 21 pon aku....

hehe...ye laaa..da 21 da..but,still..xde byk perubahan...aku masih aku yg dlu..xde nyer nak ubah2 mende pon..masih lagi sorg pompuan yg degil*jelir lidah kat org tu*..still lg xreti pakai alat make-up *tehehe* ...masih lg sendiri *xde sape nak masuk line ke?*...maaa..xde ape la yg nak diubahkan..

wish...
semoga allah kurnia kan aku kesabaran dan kesihatan yg baik..amin =)

penghargaan...
>famili
walopon awai la 3jam...mak da tepon..dgr aniss nyanyi lagu besday utk aku..hikss..kandou shita!
>bal,kjaja ngan k.ayu
hohoho...macih for the pizza sgale..dan xdilupe da cute puteh bear..hikss..da letak atas tb da bear tuh


>ary
ngokngek!nyanyi xsedap...macihhh yer smalam...=P
>cik es
mane adiah?maneeeeeee?
>adikku,ila
yaaaa...ku jua merindui mu
>suma2 laaaaaaa...*ramai beno la wish,ahehehe...*
MACIHHHHHHHH!!!!even xde adiah pon...ingatan tuh pon da cam bagi adiah kat aku...

hiksss...
malooo laaa..bile suma org wish beshday kat aku..
*muka merah*

No comments: