Monday, May 01, 2006

merepek pasal music..


haha...saje je letak mende mp3 neh sbb aku nga gune mende neh...xsampai sminggu pon umo mp3 aku gune...tapi jaoh gak la mp3 neh berjalan..dpt gak la mp3 neh merase gi park place..muahaha....sbeno ek nak ckp,klo la korg panggil aku dr blakang ngan sora yg kuat sehingga terkelua anak tekak...tapi,aku x menjawap..itu bermakne bukan aku pekak..tetapi telinga aku telah disumbat dgn mende alah neh...sblom korg men^cop kan aku pekak..baik habaq awai2..hehe...aku ade satu tabiat burok...klo dgr muzik taleh slow..mesti kuat mcm nak pecah speaker/headphone/earphone*bal pon meng akui nyer*...tambah2 lak..taste muzik aku,xbyk yg slow...suma bunyi bass yg kuat...hehe...ade jek lagu slow...
sebut pasal muzik....
aku layan jek suma...dangdut pon masuk ah jugak(kjaja yg pakse dgr..xcaye?gi blog die)..sejenis jek lagu yg mmg sampai skang aku xpat tahan...dance muzik...yg tuh mmg br intro jek aku da tutop radio...
pilihan lagu?hmm....mesti lagu tuh aku paham...klo rapping skali pon...klo die ckp meleret2..klo die nyer rentak besh,aku usaha la cr lirik die sbb mau tau maksud lagu tuh...klo aku xpaham satu2 lagu tuh...mcm contoh...lagu2 skang neh..pasal kene tinggal kekasih la,sori sbb ccurang la,marah sbb kekasih tahpape ke,indah nyer chenta ke..ape2 je ...klo aku tatau pasal ape lagu tuh dinyanyikan...sah2 aku banned lagu tuh...mmg xdgr nyer ah....dlm playlist aku neh byk lagu hip-hop,pop,urban....aku suke lelagu cenggitu sbb mood aku bergangtung pade lagu kenkadang...klo lagu tuh semangat semacam..aku pon semgt semacam gak ah...hahaha...cam sewel je aku....yerp...aku neh jenis yg easy loose into music(kut?)...haha...
oh yer..knape aku ckp mengetahui maksud lagu tuh kene?...sbb....takut2 lagu2 tuh ade ajaran sesat...hehehe...kibishi-kan aku neh?well...kenkadang ade je lagu yg di ambek dr bible..kinda prayers to their god...so,kite kan org yg bersolat 5kali sehari kan...xkan nak ikot gak doa derg..yer x?lagipon..kan aku neh jenis headbanging gak..kang tersalah banging kang..haa..sapa yg susah..aku gak...=P
ade je..lagu bahse yg aku xpaham..cam lagu latin,cine,arab(xpe cik es ade),korea....tapi tu pon aku agak2 la ape jenis lagu die....
xde la pon up-to-date sgt aku neh ngan lelagu...slalu nyer ku leh terjumpe lagu2 yg besh secare xsengaje...tambah2 umah aku neh tenet 24hours..aku dok klik2..ha..jumpe ah lagu besh..trus dL jek...slalu gak ah ketinggalan sbb aku jenis x dgr sgt radio skang neh...so,ape yg ade dlm kompiter yg tu je la aku dgr...bile da bosan br gi tgk charts then test dgr besh ke xlagu baru...
music neh..byk gak ah pengaruh dlm idop aku....sejarah?emm..hehe...ade la...klo ayah aku x minat music..mungkin aku pon xminat sgt kut...wei,aku layan tuh aleycats ngan broery romatika..sbb,aku lahir2 aje..ayah aku dok shinken dgr lagu2 derg..ha...ayah aku ade koleksi ramlah ram...dr lagu die yg pakai baju lampu love tuh sampai la die nyanyi lagu dangdut...hahaha...ble aku da beso(dan mengembang..haha)...aku ajo lak ayah aku dgr lagu2 eminem,beyonce,agnes,peter pan,so7....dlm byk2 tuh..ayah aku leh trime boys2men ngan baby face jek..haha..yg len ayah aku dgr aje..die slow kan radio...:p
there`s goes...my music!
*tahpape je aku merepek neh*

currently listening : frankie j-more than words
destiny`s child-bug a boo
rihanna-if lovin` that u want

No comments: