Monday, April 17, 2006

tetibe terase bahgie

arini klo nak diikotkan same jek seperti hari2 biase...jd jam loceng...bgn pagi,mandi,gi skolah...arini satu kuliah je...balik je umah...aku rilek je la...
chat ngan hasliza...my bebeh...die nga struggle skang...maklom la,skang musim universiti mesia xm...moga ko berjaye bebeh!
pastu...cadang mlm kang nak masak gulai lemak telur rebus..aku pon rebus ah telo 3bijik...dgn api slow...aku tinggalkan aje la...then,gi la buat mende yg patot...
solat asar,lipat baju...pastu golek2 sambil bace mag....ade org tego kat ym..aku tego la balik..then,borak jap..golek2 balik...
skali...aku trus bangun secare outomatik...cam tindakan reflek bile tgn kene periok panas...aku lupa tutop api rebus telo kat dapo!!!!!!perghhh...seb baik ah..air die blom kering lagik...tp,da tersejat byk ah...aku biakan gas terpasang dekat sejam gak ah..adessssss...melambung ah bil gas bulan neh!*ketok pale sndri*
pastu gi sarung tudung nak ke umah kjaja...
amek beras...
semase tgh2 perjalanan tu nak gi umah kjaja tuh...
sesuatu yg x aku duga berlaku....
sepanjang aku balik,sambil pelok kampit beras tuh...muke aku senyum aje...
dan skang aku pon nga senyum agi neh...
aihhhhhhhh penat senyum neh....
sioot ah...
tetibe rase bahgie sekejap....
*WINKK*

No comments: