Saturday, April 22, 2006

tawar ati???

2-3 ari neh...prob tu dtg balik..dan aku terbawak2 lak ngan prob tu...aritu da lupe jap..pastu sbbkan tgn aku gatai...dan smgt itu tetibe dtg...dan skali lagi...aku berpenyakit kemurungan 2-3 ari neh...
ape yg dibuat..suma salah kat mate aku...
mende positif jd negatif pade fikiran aku....
mende xyah pk...aku gi pk2 kan sampai semak-samun da otak neh...
setiap yg terjadi...aku agak ade mende x baik yg tersembunyi...
bile diterang..masih lagi aku nampak gelapnye...
aku tanye bal....
asal aku jd camni?...
bal ckp....
ko da tawar ati...
tawar ati?...
hmm...
yer la kut....

so,ari ni aku kua...kua berfikir..melayan ape je la mende tahpape dlm pale otak neh...heh,sampai mlm br balik...byk yg aku pk...dlu,skang dan akan dtg...aku berjalan2 sampai aku sesat gak ah kat machi...berjalan2 sampai terjumpe 2-3 kedai yg chomei yg xnah aku ngan bal explore sblom neh...berjalan2 sampai terbeli kasut baru(tapi skang nyesal lak bli,bleh pulangkan balik x?)...berjalan2 sampai masuk kat kedai makan mane tah(lapa la...xlunch)...berjalan2 tapi sempat agi bli sayo kat saty(hahaha)...
berjalan2 lepak kat sturbuck....
jumpe mui!!! hiksss!mui tego dlu!!!!(jgn jeles korg..hahaha)
aku lepak minom kopi sambil tgk2 org lalu lalang...
otak aku pon mula beroperasi....
knape?....knape?...knape?...knape?...knape?...
haaa...sudahhh....soklan makin byk dr jawapan...
tahan.
tu je la bleh buat.
lama gak ah duk kedai kopi tuh...
tertepon umah kat mesia...
dan...terbongkarlah cerita kat ayah ngan mak...
lega sket rase...tapi masih bersisa...
mak kate...intan kene brani...intan kan brani...*rase nak nangis*fuhh~~
saat ni klo ade mak ngan ayah..aku da pelok derg da...
ayah ckp...xpe..ayah ade...intan be a good girl k?...
pastu..aku pon berpk lagi...
mmg aku da tawar ati.

No comments: