Sunday, April 09, 2006

hus ten bush!!!


smalam gi trip berjemaah oita famili ke hus-ten-bush,nagasaki...jaoh la gak..perjalnn dlm 2jam setgh kut...tah..xprasan bape lame..tapi jaoh la jugak...tempat neh sebijik cam holland...mmg xde rs jepon pon...seb baik ah org jepon yg kendalikan tempat neh..klo org holland gak..isk...mmg cam kene jajah je nagasaki...hikhikhik...aktibiti kat sane..aler..biasa la...amek gambo sampai bateri camera aku tuh habish..da taleh pasang balik da...tempat neh mmg sessuai utk mereka yg ade kapel ah...romantik ah..ngan bunge2 di sane sini...taman2 yg byk... oh..tambahan..utk kapel2 yg kaye...sbb...bapok mahal mende kat sane!ade ke sebotol air kosong tuh 2ooyen...isk..mencekik duit!biase ah...klo tempat2 camni mmg ah die caj mahal...aku nyampah skit bile time naik bot die...bukan ape...disebabkan suasane naik bot tuh agak tenang dan slow...aku nyer otak pon slow...terpk mende yg xpatot aku pk dikale suke-geli2...trus...mood aku down 2minit...hhahaha...seb baik ah..xpueh ati kat show hanabi ngan laser die...
kejap giler...ponat den tunggu lelame dibawah suhu yg sojuk sehingga menggigil tau...seb baik ah show tuh besh walopon kejap je..klo tak...kene letop ah hus-ten-bush tuh...hahaha....balik tuh mmg da lambat...sepanjang balik tuh..aku tido aje..gomen ek doub..akak xlarat...sian dak neh..bw kete..terlelap..seb baik ah x eksiden..isk..klo eksiden..sian 6anak dare yg ko bw neh doub oi!...hahaha...kesimpulannyer ttg journey neh....NICE!

No comments: