Wednesday, April 12, 2006

bercerita pasal skolah

ehem!hehe...dah 3ari da skolah bermula...lupa lak aku nak cite ari senin lepas..hehehe...maa..betsuni,xde la mende spesel pon yg blaku time 1st day skolah..ari senin aritu,got only 1class jek...gi klas,sensei ckp2 sket trus stat ngajo...xde la excited mane pon(pasal aku xde smangat pon nak berskolah..hahaha)...yg pelik nyer org yg x skolah lak excited lelebih...tahpape...

so,skang aku ngan bal da susun da la jadual kitaorg..masalahnyer skang..bile dikaji dr sudut kepadtan klas...sgt la kurg memberangsankan(pergh,,BM tinggi tuh!)...aku cam rs sem neh klas xbyk..byk yoyu ah...tann ii yg nak di daftar pon xbyk..cam last year, 23 cukup..yg neh 17.5..isk...neh yg riso neh...nak sumbat klas..da taleh nak sumbat...kang amek klas ippan kang..terlebih lak tann ii utk ippan...hmm..kene tanye org yg lebih tue neh *peyek...can we ask you...:p*

oh yer..result?alhamdulillah..tp xbagos mane pon...ade sangkut jugak..as i`ve already expected ah...nak kate xgambaru..hmm..gambaru jugak..tp mlas pon ye gak..hahaha...

dlm 3 ari neh..keinginan nak jumpe 2org sensei neh meluap2...nak discuss sket..masalah nyer tetibe ade penyakit takooot~ nak jumpe derg...tah..memula mase naik tangge nak gi bilik derg neh...punye la semgat..skali sampai depan pintu,jantung aku neh berdegup2..mcm berdebar nak jumpe boipren lagaknye*boypren pon xde*...hahaha...dengar jek sora org berjalan ke nak bukak pintu ke..aku ngan cik bal lari nyuruk...hahaha..wake wakannai...tah pasalnyer...ade shot kut otak aku neh sejak balik mesia...hahaha

smalam gi klas okubo sensei...neh lagi sorg sensei...masuk je klas die aku ngan bal da cuak...mane x nyer..die suke men tembak2 org...dan..seperti yg dijangke..kami berdue pon kene la tembak..adesss...

suasane skolah mcm biase...shokudo(dewan makan) masih lagik crowded ble time topat kul 12..bayangkan la...satu skolah aku tuh suma fac. rehat time tuh..so,kene serbu ah...aku xjenguk lagi bilik BM...stakat neh..ade je mase senggang solat-lepak-makan kat umah...klas byk kat bangunan dengki...

tu je la kut..citer pasal skolah...erk..skolah yg aku maksudkan bukan skolah rendah/menengah ek...skolah tuh OITA UNIVERSITY...hehe...tah..spa tah ngajo aku panggil uni. neh skolah...
k ah
nnt sambung len...

No comments: