Thursday, April 20, 2006

yaaaa...aku telah kembali!!!

yuuhuuu....
da setel da tenet problem...
ades la...ble takde tenet,aku seakan org xbetol dlm umah...
aku jd cam org nerd lak dok umah...
katam buku2(ekcelli majalah nissen tuh ha..)3kali...tgk bangumi(ranc. tb) pendidikan...kemas2 meja yg aku rs mmg da kemas...bukak pintu-tutop pintu...hahaha
seb baik ah tenet da masuk..
perghhh...bersusah payah aku tepon operator tuh siang td...amek mase 3 ari tau nak berckp ngan operator tenet neh...slama 3ari tuh la..aku asyik menyumpah2 aje mesin tepon tuh...=P*seb baik la mesin*

nak ckp pasal ape ek?
oh yer...
aku br terbace blog sorg neh...how die nak rapat balik ngan org yg die pernah rapat...aku paham perasaan die...sebb aku pernah berade disituasi die dan org tuh...series aku pon kandou...even org tuh da xbape rapat cam dlu lagi ngan die...tapi org tuh sanggup membuat mende yg klo dipk kan balik..menyusahkan org tuh je...aku pon saksi kejadiaan gak..sbb aku pon mangsa gak...dr ape yg aku perhati..dua2 tuh cam still berharap rapat kembali cam dolu2...yeah..it`s seems like ade batu besooo between derg...masing2 cam ade ego(kut?) antare derg...naa..maybe sbb usia kana...tapi klo x salah sorg dr derg memulakan langkah pertame nak break batu tuh..hmm...things can be change kan?
tapi tu la....
aku bukan org yg mengalami....senang ah ckp....
things are easier said than done kan?kan?
aku berdoa utk derg neh rapat balik...insya allah...
oleh itu...
BERUSALAHHHHHHH~~~!!!

*aiiiyaaaa...besok aku kene mengadap sensei jikken(experimen) aku yg aku takooot~~ itu...isk*

No comments: