Monday, April 03, 2006

home CUWEEET home...

finally...
sampai la aku kat umah terchenta aku neh...penoh suke-duka-luka-lara tau aku nak sampai oita neh balik*kenyit mata kat cik bal*....
sblom aku tinggalkan umah aku neh,rasenyee aku da kemas lawa abeh da...skali..pas sbulan,aku bukak pintu...makkkk aih!cam bangunan br kene letop!*tgk cik es*...penat2 tu,aku gagahkan dri gak ah kemas...pasalnye...aku pantang umah aku neh bebarg bsepah....dekat senja gak ah br dpt rehat..phewwwww!!!
mekaseh k.ima!!skang umah da ade oven...nyeh nyeh nyeh...makin malas ah aku masak....aku bli je instant food...msk lam bkas...msk lam oven...then makan...wohohoho~~...pemalas!

nothing much perubahan kat oita neh....
mcm biase ah..manusia dtg dan pergi....perkenalan dan perpisahan....
cam biskut cipsmore tuh....kejap ade...pastu xde(da telan masut mulut,mmg ah xde!)
so,there goes my kakak2 n abg....derg da pon balik mesia..hmm...nga rehat lagik la kut sblom stat karier memasing....
then come la plak gohai...SAIDO,DOUB,AFIF,BUKHARI.....oita ni irrassyai!!jgn nakal2, nnt kjaja woootan!muahahahaha.....klo xde hal,xyah dtg umah akak ek...(wuishhh!)

perkare x setel lagik....
bil2 yg melambung2 tuh...adesss...mmg miskin la aku ujung bulan neh...bill2 aku tertunggak 2bulan isk....result xm xamek agi*taaakoooot*.....nak toroku subjek lagik...hmmm....malehh nyer nak gi skolah....

oh yer...aku ngan bal dgn ini ingin mengumumkan....kitaorg banned urup C3!!!!
*gelak guling2*

No comments: