Tuesday, March 28, 2006

besok balik daa...

so..arini ari last aku bleh menikmati kerilek-an kat mesia esp-->batu gajah..stat esok..sebuk nak pack buat kali terakhir..pas ayah aku balik skolah..trus berangkat gi kl..tu ayah nyer plan..sebrg pertukaran waktu..ikot ayah la..sbb ayah yg drive..aku jd penumpang terhormat jerk...
sebulan aku kat mesia neh..nothing much yg blaku...as 2entry sblom neh...aku da crite kang ape yg aku buat spanjang kat mesia terchenta ku ini...
skang kfuza ngan kmila dah slamat kat sini...da xjumpe derg...maaa...ade rezeki..kiter jumpe ek...
tetibe aku terpk...aku akan jd berjaye ke ek cam kfuza ngan kmila..ke aku terkandas nnt..wuishh...*doa*...jgn la jd camtu yek!tetibe tkut nak balik oita...takut nak gi benkyo...hohoho...apekah yg tlah terjadi pada diri mu ini whai cik intan~~...merepek disiang ari lak aku neh...
isk..dr nak tulish..pepanjang..trus ilang lesap idea aku..isk...bising lak cc neh..letop kang!isk...ok la..see u guys kat oita..

No comments: