Wednesday, August 03, 2005

isk!sangap!adeh...tulung!tulung!sape2 sambungkan tenet lam umah aku!!!adeh...malas gile nak gi sekolah nak suh dia sambg tenet lam umah...ble pk balik cam rugi je...tp,kalo x de tenet..aku sangap!isk...dilema btol!
hmm...smalam men2 ngan kjaja n cik bal sampai kul 2 pagi..sambil men,sambil berborak pasal tut!hahaha...aku pon x tau cam na leh terkuo topik tu dr mulut aku...hehe...tp series ah...aku terase cenggitu..ala..cian nye org tu...x pe2..bak kate cik bal...bia je dlu...
bgn pagi telan maggi sket..trus buat keje skolah...buat sket je...x de mood lak nak wat sampai abeh..huhu...nih aku berlintas langsung gune tenet dr bilik cik bal neh...gile boring ari...
td kmila tepon die tuko plan agi...kmila nak balik mesia!!!!hu~...ape aku nak wat spnjg kmila x de neh?..adeh la..nnt syazana dtg...sape aku nak suh annai neh?x kan nak mintak tolong kat peyek?isk..mesti die x nok..ermm...abg puji?err...die keje la....sapa neh?adeh ape lak plan nak wat neh!!!!idea!!!anyone?
sat agi lam kul 3 nak gi setel kan pasal umah pehtu nak bayar bil tertunggak dan paling penting aku nak gi bli line tenet ah..isk...x buleh jd neh...
hmm..nampak gaye nnt..pas balik nagoya..aku n syazana je la ade kat oita neh...pompuan len suma balik mesia...isk...ade gak ter-pk nak ikut je kmila..tp,x leh..sbb nnt aku dah nyusahkan org len lak...sian syaz...hahaha...x pe2...oh ye!azie ade desyo?ha...azie!!!!!!pulezzz help me!!!!
dah lama x letak persoalan2 yg termen2 lam otak aku neh....dlu slalu je..skang neh asyik dok citer pasai dri sendri je...ahahaa....naseb ah labu...

talam 2 muke...akekeke..bukan kueh talam la...nih pasal org yg suke bermuke2 ngan org neh...isk...jahat siot org prangai cnggini....depan kite nampak baik...blakang...masya-allah....devil pon kalah!org yg cam gini patut dihapuskan aje dr bumi allah neh...tp,kalo x de...x meriah lak...hahaha...knape la org 2 muke neh suke beno rosakkan ati sendri?...ye la kan...berpura2 baik depan org...x ke penatg blakon tu...bukan dpt award ape2 pon...dapat dosa lagi ade..pehtu..blakang org lak kutuk2...wat mende2 jahat..isk...rosakkan dri sndri je...drpd dok ngumpat org..kutuk2...why not,renung dri sendri...awak tu dah perfect sgt ke sampai salah org lain awak leh nampak?*angkat kening*paling x baik...gi sebarkan lak pasal keburukan sorg2 neh...mmg,setiap manusia x sempurna..baik camne dia pon,ade gak kelemhan dia...tp,bkan keaiban seseorg tu kalo kite tahu,tindakan kite hanya leh nasihat/tego n keep it as a secret?memalukan seseorg itu adalah sebenarnya memalukan dri sendri...x caya?pk sendri...=)

No comments: