Sunday, August 07, 2005

whoaa!

ari jumaat gi camping ngan famili oita kat pantai nagasakibana..best2..huhu...aku kkagum agi ah ngan keindahaan ciptaan tuhan...pantai dia cantek weh...best la...malam tu,pas men bunga api...duk kat tebing baring ramai2 tgk bintang...cantik sgt....sempat gak tgk shooting star...uishh...rs bah gie lak bebaring cenggitu...ditambah lak ngan petikan rock kapak gitar fariq..muahehehe...sok nye...pepagi agi..pas subuh..lam 4.3..cenggitu...gi tebing pantai tu balik nak ngk sunset...waaahhhh....lawa2!!!....ist time seumo idup aku tg sunset...rs cam nak kongsi je pemandangan tu ngan org yg rapat ngan aku..tp x de la plak...jaoh angat la mesia..sambil tunggu matahari tu..aku dok kat ujung tebing tu sensorg...haha...macam2 aku pk...heh.bunyi ir laut buat aku pk mende yg aku x suke pk...tp,aku pk gak ah...haha..ape aku merapik neh?...
balik dr camping..trus siap gi tanabata matsuri...aku amek bahgian...jd penari jalanan..huhu...best2...meriah sgt...rs chomei sgt dpt nari nga jln sambil dilihat oleh org jepon....muahahaha...
ari neh lak..sesiap sbb ptg sat gi nak brangkat nak memulakan journey aku yg aku dah plan ngan kmila n geng...ya allah,minta2 x de la ape yg blaku spjg journey ni...amin...
dgn neh,aku nak umum la sket kan...blog aku yg comeii neh akan berehat ah lam 2 minggu camtu...mmg aku rs x sempat nak updet ah...so,sesape yg rindu aku tu...truskan merindu...hahaha...sesape yg aku x kontek ke chat ke...aku dah habaq awai2 kan?so...pulezzz don`t miss me bebeh2 ku suma...muahaha....
sok ari jadi mak.....
mak.....
intan sayang mak....
selamat ari lahir....

No comments: