Tuesday, August 16, 2005

aku still agi kat nagoya...ari ni x kua memane.walopon geng aku suma kua..tp aku x rase nak kua jenjalan..yerp mmg probs duit,tp serius aku nak dok umah la aku rs..so,here i am alone in aini's house.
smalam gi aichi bangbaku..expo terbesar duhnia(kot?!)..ramai gile org...nak masuk kene brato...dah masuk pon kene brato...nak balik pon kene brato...menarik ah lam expo neh..cuma yg aku kurg puas ati kat pavillion negra aku sendri..heh!byk kekurgn yg x patut dibuat ah..isk...dr segi konsep yg pavillion mesia bw..mmg langsung x de gambaran langsung ttg budaya mesia...kita org mesia kan terkenal ngan budaya yg bermacam..nak2 dr segi tradisional kite sgt ah cantik..tp kenapa x ditonjolkan?dan cr pemikiran kuno org melayu sekali lagi telah menhampakan aku..ok tinggal bab yg tu..aku terase amat kagum ngan ngra islam kaya yg amek bahgian..yamen,arabsaudi,qatar..etc...isk...bole x kalo mesia jd cam ngra cam tu?..meh pk-pk kan...
isk..bile aku dah dok sorg neh..mula la emosi aku neh nak meragam!adeh la...td aku dok belek2 site2 web yg aku suke beno gi..tetiba aku rs rindu sgt kat kenkawan aku kat mesia...dan juga bile aku chat ngan kjue td..tetibe aku teringat dan ter-indu lak kat ko..mane eh ko gi?sebuk lagi eh?slalu ko habaq kat aku ko sebuk..neh x de brite pon...isk..apsal la sebuk je memanjang ko neh...hmm..adakah...mungkinkah...isk..takkankot?....haha..mula dah pale otak aku neh nak merepek dah..akakaka...sekati ko ah...asalkan gumbira...
oh ye..gambo tu adalah gambo aku ngan shaz ngan aini..amacam?ade sape berkenan..sile kontek derg sendri..aku x mo jd org tgh..sbb payoh jd org tgh neh..kang kene btg idung balik..tobat sey...alamak aih..no idea meh to taip.ok la..till then..

No comments: