Friday, August 05, 2005

penat...

masya allah..penat sey ari nih....dr pagi sampai pagi gak ah aku berjage...pagi td gi hita machi...ade cam rombongan oleh malaysia-oita kyokai(ya nah?)...tp tanto dia ito sang ah..domo arigato gozaimashita...tanoshikatta desuyo!paling best makan unagi(belut)satu pot...banyok gile..aku mmg x larat abeh..so,aku sedekah ah lebey aku kat koh..hehe...aku jek dia...u makan i nyer..nnt muke u pon ansem..hahaha...pepandai je aku cucuk2 dia..muahaha...hidangan neh kire cam mhal & spesel lam jepon neh....biasa ah kalo gi rombongan neh....gi muzium(to iu ka...),gi kilang...tempat2 jual omiyage(cenderamata),jalan2 bando...best2...mende yg best aku bli...patung buatan tgn(kertas)...name dia..ai-ai no kasa...comel!!!!nnt dah masuk umah nnt nak letak wat hiasan...
blk je petang tuh..dpt brita anak panjang masuk spital sbb radang paru2..sian..=(...baby lagi dah kene saket berat...seb baik dah ok dah skang...odaijinik..asyraf chang...
pehtu balik umah..mandi suma...trus wat jumbi tuk bbq tuk camping sok...haha...camping ngan oita famili kat tepi pantai...ape tah name tempt tu...hmm...tanoshi mini!
ok la...aku still ade repot kene wat sket neh...isk badan dah darui neh...tp,kene wat gak malam neh sbb sok nak anta...yosh!gambare!

No comments: