Sunday, August 28, 2005

pantai miyazaki

pg smalam bgn ngan keadaan x cukup tido...(isk ko la neh!...sapa suh aku chat lelamae)...trus siap nak join pekan,azie,ajim,abg puji,fariq n me beloved pren pon join gak..syaz...gi pantai miyazaki....lama gak ah perjalanan...sepanjang perjalanan kami dihibo kan ngan cita2 penglipo lara si fariq...akekeke...pergh...lawa beb!ekcelli sket terkilan sbb aku lupa nak amek gamba tru me keitai...x pa la...aku ade 3 tawon agi kat sinik...nnt gi lagi lah...pantai neh biru...stret ngan pantai nih kat belah sane tu ah US...(pekan kate)...so sesape yg nak gi us mengguna kan konsep dan cara berenang tanpa berenti...ha..gi la miyazaki..aku x mandi sgt...x de bape mood nak mandi...ayor pantai tu cetek beb!tp ombak dia...beso...pas menikmati keindahan alam tu...so balik ah kami...makan shushi..makkk aih...aku tatau naper la kan...selera aku kurg ah smalam terhadap sushi...makanya..aku telah menelan tembikai susu tu 3 pinggan tanpa renti...wo!kalo tetiap ari..mmg kurus...sehat abeh la...ahaks!ok tinggal bab tu..menarik lagi...dlm perjalanan balik tuh...ade hanabi!!!masya allah besooo gile...cantik ya amat!!pes taim lam idup aku nengok hanabi yg cantik bebetol atas pale...
smalam dpt no tepon nad...ala...nad yg aku dok tekejot dah kawen tu...haha...aku cdg nak tepon dia la kan...tp,ble pk balik sbbkan jam dah kul 12 mlm kat sini..hehe...mesti ah dia nga bz skang...so,aku dail ah no yg aku pon tatau ah nape aku nak dail no tu...skali terckp lama lagi..adeh.yappa aku mmg kuat membebel...seb baik ade belence 12minit..,igt nak tido!jap2...tini nyer besday!!!!aku pon kalut2 gi call wish my tersyang pren happi besday!kejap je dpt ckp...so,last2 x call pon nad..sabo eh nad..sok aku kua machi aku top up aku wish...winduuu kat ko!dan..bile mendengar cita majlis kawen ko wat aku tersenyum...=)...syukur..alhamdulillah...

No comments: