Friday, August 12, 2005

i am in nagoya..huhu~

yerp i am in nagoya bebeh!penat sey travel smlm.hmm..nak citer pasal summer camp ipij la....menarik gak ah camp tu...k.ila,k.isma,k.faizura,k.apai,nana,zaza,kmila,k.amy,k.husna,k.amy nagoya,k.aisyah,k.liza,k.daddy,k.afzan,kyaya..neh suma aku br kenal lam kem tu...hmm...pengisian ok...biasa la..kem nih tujuan dia (aku rs la)utk kasik pengisian islamik kat dak mesia yg dok jepon neh...selain dr pada tu,kem neh di wat sbg aktiviti persatuan(kot)ipij tu nak eratkan ukhuwah antare ahli dia ngan dak2 br(contoh cam aku la)...neh ah 1st time aku gi aktiviti cenggini kat jepon neh...kat mesia dlu ade la gak aku join...tp,x ah slalu...penceramah dia pon ok..cuma dr 2 org yg dtg...sorg lagi tu kurg sket menarik perhatian aku..gomen ne...bukan dia x ansem ke ape ke...tp,penyampain dia agak x menarik minat aku...aku rs bersalah sgt sbb ade satu petang tu,dia kasik ceramah,aku tido...mmg x leh tahan ngantok...maybe sbb aku sgt2 penat...series,ape yg die nak sampaikan..mmg x sampai lam pale otak aku...sian die...=(...aku agak terkejot gak la sbb kat lam camp nih...komunikasi antara pompuan-laki kurg..tatau la nape...maybe sbb x kenal kot?....bukan la maksud aku nak menggatal ke hape...tp,mmg kurg la...ade aje kawan aku yg sertai kem neh...tp,nanka,bile aku nak tego...aku rs bersalah lak takot nnt die igt mende len lak...isk...ke sbb aku neh peramah sgt?hahaha...aku pon tatau...tp tu la,aku agak ki ni naru sket ah...apsal la komunikasi antara member kurg lam camp neh...yg lain suma ok,bab makan amat ah banyok nye sampai satu tahap kene sumbat gak sbb x baek membazir...anyway mmg lazat lagi marveles...=)...so,bile aku brangkat pulang awal dr camp tu...ade gak ah rs bersalah...demo,terpaksa...maaf ye kakak2 suma...dan soklan derang..."next camp,dtg eh..."...aku menjawap...insyaallah....sekiranya aku x menghadapi kesibukan atau kepenatan sperti yg aku alami cam camp yg neh...aku akan zettai ni pergi...=)
ari nih x de plan ah nak gi merewang memane...aku just nak dok umah aini je..sambil2 tu nga tunggu 5 org dr mie dai nak dtg umah aini...uihh...muat ka umah die neh...x pat byg lak cemmana nnt...tp,tanoshi mini la sbb x saba nak jumpe kenkawan suma...aaaa...beshnye...

No comments: