Friday, August 26, 2005

menghitung hari...

hmm...lagi bape ari aje lagi aku nak pindah...adeh!byk gak mende yg aku kene consider...hmm..macam2..kalo dlu kat mesia dlu la kan...kalo bab2 nak beli mende beso2 neh..cam tv,mesin basoh,dapo gas,bla-bla..suma yg kimete tu suma ayah yg wat..aku cuma tukang pilih pehtu kasik pendapat aje..skang neh..aku lak yg kene wat keputusan..which one is better?...rege dia ok x?...rupa ok x?...berkualiti ke?...x cepat rosak ek?...kalo bli x kan rugi ek?...hahahaha....tu aje la yg bermen2 kat pale otak aku neh ble time nak bli mende beso2..aiyohhh!pening pale...so,ble dah survey nak kene bli lak...ble nak kene bli..duit kene kua...waaaaa.....br aku paham perasaan ayah bile time die kene kua duit nak bli mende merepek permintaan anak dia ...akekeke...
waaa...rindu kat umah ah.ble time cecuti neh...sangap sket.x de mende len ah nak pk kalo dah x de mende nak wat...umah!isk..ari tu tepon mak..mak kate kat bilik aku merangkap bilik 2 org adek pompuan aku..(kami kongsi ah bilik sbb bilik tu bapokk beso)dah pasang air-cond!hah!...geram gile aku...buat membazir aje pasang mende alah tu...makin x kua bilik ah akak...makin kuat tido ah ayen(opps..adek laki aku neh suke melepak bilik kitaorg...)..makin manje nyeee si anis..makin malas la ila nak gi kelas...isk...ape la yg dipasang kat bilik tu..dan yg paling geram,aku x de nak merase mende tuh suma..ciss btol...mak gelak aje ble aku luah kan rs x pueh ati aku neh..akekeke...
agak2 ayah dah baik x demam dia?..hmm..risau ah..skang neh,ayah asyik demam aje..ye la..mesia skang dah x sebersih dlu...jerebu skang..hmm...alahai...sian ayah...kalo ayah demam kan..ayah mesti x larat makan...hehehe...pehtu mak masak sesedp nak ks ayah makan...aku ngan adek2 aku mesti sonok sbb dpt makan sesedap!hahahaha...tahpape tah aku neh...
br td aku dpt brita yg buat aku terkejot gile...kawan aku nak kawen!mak aihh!...awal sey...br 20 la kawan!isk..tp pe pon..alhamdulillah...aku dpt tau pon dr nanang..haha..kene marah sat sbb dah lama x jenguk buletin board sekolah lama...hahaa...pehtu kene sound agi sbb x ks khaba brita kat alumni...ala,sori la geng..mcm hangpa x tau aku...aku kan suke jd permerhati...hehehe*snyum sumbing*...
namanya nadiatul najihah...sedap ek nama?..die neh dlu satu dorm dan anak buah aku ah...slalu aku kene sound ngan dia sbb aku neh lembut sgt ngan junio..akekeke...maksudnye,kalo aku nak sound junio aku mesti gune kaedah psyko...sape yg tau,tau ah cam ne aku dlu kat seratas jd ketua dorm ngan block...nad neh punye prangai cam ibu2 mithali...penyayang org nye..pandai pon pandai...lagi2 kalo bio...tp aku x ah berguru dgn dia pasal aku dak tekno...caring pon caring gak..dan yg paling aku igt...dia ah salah sorg pembenteras kapel2 kat sekolah dlu...akekeke...skang ape dah jd?...antara bacth aku..ko lah yg pertama nad oiii....hahaha...tp...aku windu ah nak dgr ko bebel ngan gelak nad...adeh..sudah!!!aku dah rindu lak kat geng E2-2...tingat zaman susah-senang mase kat sekolah dlu...hahaha...ya allah..moga teman2 ku ini bahgia...selamanya...amin..[-o<...
*tetiba terpk nak tepon muni nak mengesah kan brita neh..hmm..kad tepon!!!where ar thou?*

No comments: