Wednesday, June 01, 2005

besok ader paper math...so,br abeh blaja math...
ari nih sume yg aku wat serba x kena(stat mlm td)....td masak kari terhangus(gomen cik bal)...sayo masak td...tah x tau rs per....pale saket sket...warghhh...ape yg dah blaku pd pale otak arinih?????
borak ngan adek aku,adek aku habaq ayah demam....so,trus automatik aku tepon ayah..sian ayah...sora die selesema serak2 batuk2...aaaa....sian nyr....tp,ayah kate x de pa pe...demam biase je...tp aku riso gak...pastu ckp ngan mak...mak pon x bape sehat...(biasa la,mak-ayah aku nih cam kembo,ble sorg saket,sorg lg pon saket gak ah...shizenni!)...sesema sket,mak kate...aaaaa...sian mak...nasib ader ader adek aku si ila...tgk2 kan mak ngan ayah eh ila...aku kat sini...doakan jer...isk-isk...bertakung lak ayer mate...fuh~fuh~.....ya allah....moga kesihatan mak-ayah ku pulih cam biasa...amin....
to kak lia...terkejut intan ble mak kate akak nak kawen 4 aribulan nih...maap eh kak lia...nnt intan anta pa pe eh dr sini...cume lambat sket la..x esah kan?...intan doakan akak bahgie cam ape yg akak nak ngan husben terchenta....aaaaaa...bile intan nak jd cam kak lia nih???
anyway...beborak ngan mak td...aku tingat kat opah...pah(walo pon opah x mungkin akn bace blog ni)...intan nak makan sambal blacan opah...lame kite x sembang eh opah....isk
isk
isk
isk
sangap ah malam nih.!!!!arghhh..tidakkkkk!!!!

No comments: