Saturday, June 04, 2005

*mode brangan*

td tgk nojuma kawen....
isk
isk
isk
tuh jer words yg bisa aku sebutkan utk die...sesungguhnye perempuan yg bertudung tu lawa....ngehehe...tambah2 dgn kepribadian yg baik...naik seri...
nampak sweet jer husben die...ya allah aku doakan pasangan ini bahgie sehingga ke akhir hayat...insyaallah...
sebut pasal kawen..teringat kak lia...sok die kawen...tp,aku x der nak bg sokongan kat die...ya allah...doa ku...moga esok perkahwinan akak sepupu ku itu berjalan lancar...amin....
bile tgk org kawen sedikit sket aku rs bahgie derang....rs betape bahgie nye derang bile skang ade org yg dpt trime dri die,jd kan dri die sbg org penting dlm idup org lain...gembire sbb nnt bile buka mate dr tido ade org disisi...ade org yg akan bimbing kite jike berade di track yg salah...bahgie bile akan dimanje dan memanje org...isk...suke aku tgk...
aku suke tgk org bahgie...sbb,secare x langsung aku pon rs bahgie jugak...aku tatau la boleh ke kecapi rs tuh...hehehe...bukan sbb aku x mo...tp,blum lg jumpe dgn org yg sesuai...bak kate cik bal...x jumpe lg org yg leh buat aku rase the `spark`...yg penting aku harus kecapi matlamat aku dlu...aku nak selesaikan sume harapan yg mak-ayah ngan adek2 aku ks...aku nak bahgiekan derang dlu...baru aku cr bahgie aku...hehehe...boringkan aku nih...tp,tu la...hakikatnye aku anak sulung...aku kene igt,ape tujuan aku dlm idup ni...kalo nak bahgie je..bole jer...trime jer derg yg pernah hadir dlm idup aku...tapi...ampun....mungkin bukan saye....yg pasti....aku masih tunggu seseorg yg tahu isi hati aku yg pada aku...x ramai yg tahu....
ya allah...ape aku pk nih?...ampun!!!!termerepek lak...dah la ...kang merepek lagi...tidooo la!

No comments: