Saturday, June 18, 2005

Intense::::erm..yup!kene la kuat semgt!...
Natural::::eh...dah semulajadi normal!...
Temperamental::::aku mmg cepat sket ber emosi...huhuhu
Awkward::::sometime wit somebody yg x knal
Noisy::::erk?hahaha...nak meriah...kene la bisisng!
Meek::::hahaha...nih la yg aku lemah nih!
Adventures::::ya!aku gagah!akau pengembara bumi allah ini!huhu
Slow::::ye la aku ngaku...aku nih slow sket dlm bab ati dan prasaan...
Luscious::::akekeke...aku ke nih?hahaha....
Inspirational::::err....
Nutty::::am i crazy?...yeah!i think so...
Natural::::secare semulajadi....aku suke muzik...
Astonishing::::mmg...x ramai yg tau sape aku sbnr eh...
yeeeha!welkam back bebeh!huhu...akhirnye penyeksaan semonggu dah brakhir!aku kini dpt meluahkan rs ati kat blog aku tanpa sbrg gangguan minda serta emosi sbb xm!...ha?xm dah abeh?adeh...lom ah...2 paper lagik...anyway...kalo nak sebut psl blaja nih...mmg sampai ble pon x kan abeh....aku pas xm chukang nih...kene bersiap sedia utk kimatsu lak...maka...no stop for study selagik aku bergelar student....pasan x ape yg aku repek kan kat atas nih?akekeke...tu aku curik dr blog kak fuza...bukan pe....mcm terkene kat batang idung aku lak...ade persamaan gak sket...
yeeeha!skali agi!
td mase balik dr kompahall...aku dah lakukan kesalahan pd brother yg manyak tolong aku sejak aku sampai di bumi sakura nih....hontoni...aku hanye berniat jodan je...sape suh cabar kesabaran pompuan...ade hadnye...nak tsumetai pon tgk time la....isk!
tetibe tingat kat die...hehehe....ape khaba ko kat sane eh?hahaha...aku tau ko mesti sihat kan?erm...amacam...skang?dah lame x kejot bgn subuh cam dedulu...hahha....aku tau ko ade sbb yg best sbb asal x hantar brite...ok....aku dah leh paham...
mekaseh k.jaja sbb dah mengupgrade kan agik blog aku...thehehehe....blog aku nih x ramei yg tau...kalo wat chat box tu pon...x la gune angat...akekeke...aku bukan x mo promote blog aku nih...tp...biar la....aku menulih bukan nak ks org bc tp aku menaip utk kepuasan dri...tu je...sekadar melepas rs yg terbuku dlm ati nih...maklumla...ayah ngan ko kan kat mesia...x kan aku nak tepon tetiap ari...bankrup meh!
skang dah mule gian main pingpong...nanka omoshiroi ge-mu!kondo yaritaikedosa...mo icido ikitai!!!adeh...jam dah kul 2.13 nih...maji...aku kene tido nih!bubai blog!i lap u...i kno u lap lap me too....muhahaha...(mule merepek kerne otak dah mereng!)

No comments: