Thursday, June 23, 2005

Walking Home Crying lamenye nak tunggu 2 minggu.... tp x pe la...bz ek....hmm...gambatte!

ujung minggu nih kene gambaru...repot manyak,nnt sok ade keje vbl lak...pastu nak kene study utk dengki kairo(minta2 bleh ah paham)..next week ade xm paper nih...adeh...aku mula terase skang nih aku dah jd dak universiti lak...kalo x,aku rs aku just cam dak sekolah jek...ujung minggu yg sebuk!jd disebbkan aku sebuk,x esah la kalo 2 minggu pon...asal x lupe dah ah...
kire mlm nih kene selesaikan bebebrape kerje sket..errr...maybe x gi main kot sok nih..alaa...nak gi...tp,x pat kot...sabtu nih,1 ari suntuk aku akn gi jenjalan ngan ito sang...erm...tanoshimini...walopon aku sket rs x sedap ati sbb pi merewang nga2 xm,tp...aku dah x sanggup nak tolak invitation die...ya allah....slamatkan hamba mu ini...amin...
tahniah wat adek ku,intan silatul ain....fuyyo...aku bangge ah ngan ko!gile ah...dapat anugerah dekan tu!ha..cenggitu ah...mesti ayah senyum x hengat tu!kan aku dah ckp...x semestinye aku x de,ko x leh usahe sendri..buleh jer...tu siap dpt anugerah agik!wei..nnt amek gamba bebyk,aku nak nengok!










No comments: