Sunday, June 05, 2005

hmmm....duduk kat nihon nih...komuniti kecik...akak2 senpai,abg2 senpai..rakan2 sebatch....suma tuh famili...idup kene aman damai....ade masalh..kongsi...(bukan sume maslah la..ahehe)...pe pe hal,bincang leklok....jgn pendam..nnt melarat...cume kena ingat la...setiap pergaulan dlm kumuniti kecik nih...ade la batas2 die...jgn langgar la plan peraturan yg allah dah tetap....jgn la jles-menjeles satu ngan lain...jeles pasal study..yup!itu sgt bagus sbb dgn cr tu bole bg kite spirit nak usahe lagik..kalah derg...tp kalo jeles part2 yg remeh temeh...isk...matured la sket...kite dtg bukan sbb nak hadapi mende remeh2 tuh...tp,dtg sini dgn satu tujuan.....satu misi yg bole kate harapan suma org kat kite..BELAJAR...tu jer sebenar eh...tp dlm pade misi tuh...kalo part2 remeh tu dtg...dan kiter x leh nak elak...dah allah kurniakn perasaan pada manusia...tipu la kalo x ngaku lak....so...kire dpt mende tuh time tgh jlnkan misi kite nih...kire bonus la...yg x pat tuh,alaaa....ade.insyaallah ade...tunggu....kalo dah desperate sgt...ha,rembat jer sape yg kosong...pueh ati...x la nyusahkan org!....idup kat negara org nih ...kene la ingat...kite komuniti kecik....selain derang yg aku sebutkan kat atas tu....x der org lain lagi....derang la pengubat duka lara,suke senang....so..hargai org kat sekeliling....(isk..tingat nasihat kak mila)
aku membebel nih bukan per....sian kat kawan aku sorg yg tgh hadapi masalah nih....(die kat pulau honsyu,kat bahgian atas)isk...aku sian kat die..xroomate aku sorg nih.....ko sabar ek.....jgn biarkan mende cam nih,buat ko terlepas ape yg ko cr selame nih....pe pehal...aku kat oita nih ade...yg tuh satu fact yg ko kene ingat okeh?=).....still aku kat nihon gak....buleh jer kalo ko nak jumpe aku kat bawah nih...naik je la hikouki...nnt aku amek ko kat fukuoka...akekeke....okeh bebeh...maleh la nak bebel panjang....chow!

2 comments:

UmmuMuadz said...

Ingat Oita takde kuukou ke beb !!! .. heheheh

err_quek said...

alaaa..lupe la nak sebut oita nyer kuukou..ngehehe....