Saturday, June 18, 2005

budus!bunguk!bongok!ngokngek!x de mende lain ke nak gune?...nyusahkan aku je....dah la tu ngabih kan duit aku....ingat nissen tu sket ke?...ha?...kalo pi markyo dah dpt bli brg dapo seminggu siap ngan udang,sotong ikan lagik!eeee....geram tol aku....adeh la...asal la aku x tanye org lain dulu...bodos!bunguks!...aaaaa...padan muke aku!!!!!....bukan pe...aku marah kat dri sendri la....smalam aku ngan cik bal ade bli kasut sandal...comeii gel...kami bli sesame...igt nak la pki utk natsu nih...tp,td k.fuza ckp kasut tu dibuat dr kulit babi!!!!!!!!!!!!!!marah gile aku!x de kulit lain ke nak gune...kulit lembu byk,dah x mo sgt...kulit katak pon bleh gune...nih nak gak gune kulit menatang haram tu...cisssss......pulangkan balik duit aku!!aaaa...sedey nye.,....duit ku free2 je ilang!tp...ble pk balik...ade hikmah die,kalo x,x merase la aku samak kaki aku...akekekeke....abeh aku lumur kaki nih ngan pasir...akekeke.....klako lak aku rs...
ari n ih aku duk umah kak mila...aku x tau la nape...tp aku ari nih aku lemau gel...masak pon x bape sedap...makan pon x bape selere...bangun pepagi tingat kat ko....adeh la...
aaaaa...buhsan la ari minggu!i mean,kat ym x de org yg beh nak di sembangkan dgn.alaaa....korg nih nak online mesti ari aku sebuk...nyampah tol!kawan gado aku weekdays je...maklum la gune tenet opis...aaa....la nih pg td dpt msg sape tah...nak kenalan kat frienster agi...adeh la...aku igt nak ubah ah gamba aku dr frienters tu...comel angat kot..maleh nak layan ah org x kenal nih....anyway....aku skang dah ngantok...sblm tido nak layan citer tv jap...chow bebeh!

1 comment:

Anonymous said...

nonsense kau sya ai . . . . . .