Tuesday, June 07, 2005

esok xm paper nihongo 4a...mintak2..everything go smooth....siang td aku tgk konsert af yg di dL dan wat fomat cd oleh kak jaja...ngehehe...dlm byk2 tu,af3 kali nih yg tarik minat aku sorg je...reza...sbb sora die cam ala2 duta so7...la...aku kan ahli fun club lelagu indon(bukan yg dangdut tu ah!)...hehehe...lain tu,biase je...ala..aku suke nonton af nih bukan sbb suke org die tp aku suke ngan lelagu yg dibw ngan kareografi tarian serta seni muzik...akekeke...
bukan pe...aku mmg minat dlm bidang nih....aku pantang gile bile dgr muzik lelagu tradisonal tambah2 yg aku pernah tarikan mase memude dolu2...isk...sesungguhnye aku mmg suke sgt seni tarian...tp tu la...x der suppot dr org terdekat...mase sblm aku blaja tetinggi nih...ayah ade la bg suppot sbb ayah aku pon ade la darah2 seni sket...jgn main woo...my father has a very good voice...sampai mak aku jeles bile org lain kusyuk dgr ayah aku nyanyi...ngehehe...mak gomen!terbukak rahsie...hehehe....tp,tu la...sbb kan komitmen aku harus letakkan pade blaja dan ade la halangan lain...so..pendam dlm ati je la...serius....mmg aku kagum ngan org yg leh wat kareografi tarian ngan smart!aku respek kat yasmeen(mesia) ngan ameena(usa)...derang nih wat tarian giler smart...
nothing much to citer...eh lupe lak...aku ngan cik bal dah jumpe umah yg bakal kami duk lam lan 9 nih...kire skang tinggal nak wat youyaku ngan org tuan nyer umah,pastu nak survey sket bebrg letrik ngan mende2 pelengkap umah...isk...cukup ke duit nih?isk..takot lak aku...
td dpt mail sahabat karib aaj aku...new news....die dah baik ngan kawan aku gak...aku doakan korg baek sl;aluu...pasal jodoh...errr...insyaallah...panjang umur...allah dah tetapkan...kawen gak korg...akekeke....
hmm...tetibe persoalan nih timbul....
do you mind if there`s somebody come to you and say...
awak...saye doakan awak tetiap ari plus saye doakan awak suke kat saye...
do you mind?.....
ngehehe...for me...dr pengalaman ngeri yg dah aku alami...i say...
nope...i don`t...sbb ..i dun want banana tree to birth it`s fruit 2 time.ahiks!

No comments: