Wednesday, June 15, 2005

ade 3 paper lagik...sepanjang minggu yg taihen nih...macam2 blaku...aku x leh nak citer ari ni sbb kan aku kate blog nih direhatkan jap...akekeke....anyway...pe pe pun....td ade kawan aku citer pasal dri die kat aku...yg bermain dlm pale otak nih....
asal ek....
bile kite x mo org tu....
sebuk lak org tu nak kite....
asal ek...
bile kite suke giler kat org tu...
org tu plak wat bodo je...
ha...asal ek...
ble kite dah terime org lain....
tetibe ade lak org yg kite suke dlu suke plak kat kite.....
asal ek?
kalo tanye aku....
mmg ah...lumrah....
wat u want...ain`t wat u get...
so...bg sahabat ku....
ko kene bersykur ape yg ade...
mungkin ayat nih sessuwaiii utk ko....
lebih baik kite dicintai dr pade mencintai...
tanye aku...aku jwp tah la....mane tau....aku kutip mende2 cinte nih melalui pemerhatian dan pengalaman dr org lain...biasak la...aku kan suke jd pemerhati...akekeke....
kpade org yg kene laser maternyer ari nih: odaijini!

No comments: