Monday, May 15, 2006

alahai...

hahaha...
saiking...idop aku agak bosan...asyik mende same je blaku...drama pon asyik dok ulang2 jek la berlaku tanpa ending...patotnyer da ending da..tp..tah lew..aku xpaham,sebeno eh ape yg blaku...hows its started...lg la aku tatau...ekcelli mcm da tau...tp,tah..xpaham...aku xnampak knape perlu bercakar..sedangkan probs nyer simple aje...

aku x brani nak ulas mende neh pepanjang....

sebenarnyer...aku tau ape yg blaku antare derg...terlalu tau...cume nyer aku diam aje...sbb nyer?tu hal antare derg...patot derg selesai sendri...even nama aku pon ade gak masuk antare derg...dan aku digesa bersemuka..tp,aku tamo...sungguh!bukan sbb aku penakot ke,saje nak tgk org bergado ke,ape ke...it just,aku tamo hal yg sbenarnyer xde kene mengena ngan aku sblom neh,jd hal aku dan aku plak kene pk jln penyelesaian nyer...gomen.aku ade byk masalah lebih beso dr masalah derg ini.
aku neh natural.

pade aku due2 ade kelemahan(bad point)...aku xsokong sape2...ape yg aku tau..mende tu bia je la aku sendri yg tau...aku xmarah pihak yg satu neh bile die bersora xpuas hati bg pihak lg satu...kerane itu hak die nak sora-kan xpuas ati die,dan mungkin kerane die mahu aku sedar supaye berhati2....yg satu lagi plak,aku xlak rs benci kat die sbb aku tau ape yg dibuat..suma ade sbb nyer....kenkadang sesuatu tu dimate nampak xelok,jahat..tp,ble da tau sbb nyer then br kita paham kenape mende tu terjadi kan?

tentang ape yg dirase mengenai aku oleh satu pihak ni..hmm...ade yg betol tp byk gak x betol...tp,aku xmarah die...aku hormati pendapat die...ade yg betol nyer die ckp tuh,cuma conclutions tu aku x setuju...bukan sbb aku sokong pihak lg satu,tp sbb aku tau kenyataan nyer...pihak lg satu...jgn riso,everythings fine with me =) mcm yg da aku terang kan mase ko tanye aritu...

siresly,aku xsuke cr derg bersemuka...cr derg bercakar...cr derg membuat ending tp nampaknyer cam x end pon...tp,itu jalan yg derg pilih..aku taleh la nak kata pa...aku pringat lagi skali..ini hal korg...

aku tatau la bile sengketa derg nak abis...adekah derg akan trus jd cam gini sampai bebile?atau they end up with big cheers?or aku da maleh nak layan,aku lak ignore due2...(bleeekkkk =P)....tah ler..aku tatau...bg aku..bia korg selesai antare korg,nak gado ke nak bertumbok skali pon...itu antare korg...dua2 matang...dua2 bleh pk sendri...cuma...jgn kerane marah,ego mempengaruhi tindakan korg...punce nyer kecik aje(rs aku la)

dua2 aku sayang....walopon xla rapat ngan satu pihak neh..still,aku sayang jugak...ketahuilah kamu2 bahwasenyer org disekeliling kamu menyayangi kamu dan seboleh nyer mau kamu2 xbersengketa...

ok.
enough said.
aku nak tekan kan disini...
aku xde kaitan ngan masalah korg...
aku bleh jd pengdengar klo korg nak aku dgr...
cuma aku tamo libat kan dri dlm hal korg....
nak gado pon...gado la 2 org tp ngan aku buat cam biase la yeh sbb aku innocent lg chomei...*hahaha*

haa...da ckp da.
klo entry neh telah meyebabkan korg terluka,marah,bengang...
aku pohon maaf.
ini ape yg aku fikir,rs dan pendapat aku towards korg nyer gado neh.
ape2 pon...
aku xtamo terlibat sbb...
nie hal korang kan?

1 comment:

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»