Monday, May 22, 2006

apdet!!!

yaaaa....
aku nak apdet...
tapi aku takde citer nak di apdet kan kat sini...
tapi...
aku nak gak apdet!
warghhhhhhhhhhhhh...
apsal xde citer menarik nak dibebel kat sini??!!!
hah!
da apdet pon...
muahahaha...

nota kaki:br aku tingat,aku ade jambu kat skolah dlu...haha,die punye la bersusah payah men-kontek aku..dan akhirnyer berjaye!yey!tahniah aliaa...*mishhh my skool,seratas...walopon skolah tuh ampeh...tp,aku rindu penduduk e2-2 ngan e2-3 ngan mr rimau...sir manogaran!serta jambu2 aku yg ekcelli aku pon tatau aku ade,tp derg ngaku jambu aku...terime je la..(jambu=adek angkat)...hehehe...

4 comments:

mfrstudio said...

err...yeke..seratas ampeh..?huhu... aku rindu dgn ke hampehan seratas,sbb dgn ke hampehan itu aku sering beringat dan membaiki diri...sedih sekarang diri aku byk telah lalai...seratas tempat aku menuntut ilmu kehidupan paling mendalam!!

err_quek said...

acecece..fakhrul...well,xsuma la ampeh..tp,ampeh la gak...

Anonymous said...

tu laa... seratas mmg hampeh... hampeh mcm itik gembo2... huh

err_quek said...

nyebok aje..awak tatau org ckp pasal pe..jgn nak nyebok!sekeh kang!