Thursday, October 20, 2005

yg pergi...yg menerima..

sblom aku msk bab gembira...aku nak ckp sket...al-fatihah buat isteri PM mesia...Puan sri endon...aku xkenal sgt dgn isteri Pak Lah neh sbb dia x ah sepopular cam isteri Tun Mahathir...tp,dr ape yg aku prati...(as a person yg x ah amek kesah sgt pasal ape blaku kat mesia..hehe)...arwah neh mas idup lu seorg yg sehat...nampak ceria je...ape yg aku dgr..arwah neh penyayang...she`s toughed in fighting her cancer...never failed to give up...xnah lak aku tgk berite ketenatan arwah lam akhbar...terkejut gak...kali terakhir aku tau sket psl arwah pon time sblom nak fly ke sini,arwah nga bz memartabatkan batik,songket,kebaya melayu...wish...she gone with peace upon her...ditempatkan disisi org2 yg mulia dan baik2..amin...solute kat Pak lah...tenang je muka dia...sasuga..=)
ok!next!
ari neh aku gumbira sket sbb parcel from mesia dah sampei!yey!stok2 brgn mesia bertambah...maggi pon bertambah(asal ade mee ruski skali neh?..neh mesti ikut taste adek aku neh...)..mak ks stok rerempah yg pade aku sungguh la byknye...ade gak bijik2 rempah yg aku x nah jumpe,mak anto skali..hikss....nnt ah aku kaji rempah apekah itu..then,kite campak je la lam masakan kite nnt yek...hahaha....baju raye mak ks 3 psg..woo....aku mintak se-lai jek...ye ah...yg anto lu pon x terpakai sgt..tambah agik yg baru neh...uishh...sian mak,penat jahit ek...xpe,nnt ade waktu sessuai intan pakai ek...pas mak anto pirate cd(hehehe)4 keping...dah tgk satu,satu agi tuh taleh bukak lak kat kompiter..adesss..=(..ade gak serunding daging 2 paket..ya kakak2 ku skalian serta sahabat ku,cik bal...anda mahu makan serunding?sile lah mintak saye(slagik stok masih ade..aler,makan sesame ah)...pastu ade kepek2 yg kecik2 cam popia tp bukan popia sepeket...ha..buah kurma(ahe..cam tau je,aku sahoq makan mende neh jer..hehe,luv ya mak!)...pastu ade 2 botol kecik sirap ngan rootbeer nyer bes minuman...kecik la sgt....ayah kater,tu pon nak ks tuh,klo x,x sioo ayah ks sbb berat,tumpah kang,sapa nak jawap...hehe...so,aku pon trime je la ngan ati yg terbuke..hehehe...erm,ape lagik ek mak ks?...byk ah...xigt lak aku..ade agi lam kotak,esok pas skolah br aku punggah simpan kat tmpt mane yg patut...sket terkilan sbb mak lupe nak pack skali novel yg aku pesan..huhu~...heh!aku da nyusahkan mak agi sbb,mak kate nnt die anto len la novel2 yg aku nak tuh...sori mak-ayah...hehehe...(can`t help being manje-ngade with my parent...da sifat semulajadi...=P)

No comments: