Saturday, October 08, 2005

ari neh ari sabtu...ekcelli dah masuk pon ari ahad sbb aku menaip neh dah kul 12 da pon kat jepon neh skang...br balik dr gathering-bukak pose-terawih...sronok!...ramai ade...syahdu plak bile aku dgr selawat selang antare semayang terawih tu...tersebak sket sbb aku terdgr2 sayup sora ayah aku ngan pakcik mad(jiran sblh umah)...berselawat...tetibe time seyang terawih tu..aku teringat ayah jd imam utk syg teraweh ms kat kampung...heh...syahdu weh...tetibe ter emo time tu..seb baik ah org len x pasan..kalo x...maloo beb!ramai org tu...emo-ngade lak aku...:p
anyway..mmg best la...lame gile x gather reramai cam ari neh..ye ah..ms cuti panjang ari tu..suma sebuk ngan plan memasing..so,ble da gather sekali ramai cam neh..mmg meriah...kuang2 x ah sabishi...yang ka?....
adeh..xde idea meh nak bebel...oo..br tringat...aku nak citer pasal adek aku yg sorg neh...secr rasminye adek aku tuh da kapel...hahaha...aku agak da...aku da predict dah...
INTAN SILATUL AIN
tuh nama dia...die lahir setahun pas aku lahir..kami lahir bulan yg same tp die nyer ari lambat sket...prangai die ngan aku?hahaha,,mattaku chigau yo!(xsame)...ok,there`s some part la same...tp dr segi prangai ke pilihan ke pemikiran...len sket...comel?..hahaha...chomel...tp akak die lg chomel la...hiks!..die neh jenis pendam sket...i mean...bukan out-spoken person la lam famili...kalo x pueh ati..die akan merungut dgn kua kan bunyi...hahaha...die neh la..kawan aku gado kecik2 dolu...sikap yg aku suke pd die neh...akan tanya pendapat aku dlu on something...tp mende neh gak la..sometime aku x suke...ye la...asyik2 nak arap akak die je..ble nak maju..kan?...seb baik la aku da terbang jepon neh...kuang2..pandai sket die pikir sendri...tp aku yakin ah die..die bukan taleh buat keputusan sendri just takut kalah/gagal je...makin die besa...makin dah pandai jg dri sendri....dlu suke tanye aku pasal mende2 blaja...tv(maklum la aku kan addict tv)...dan join aku sakat adek laki aku,ayen..ngeee..best woo..sakat dak tu...hahaha...cume skang neh..dah tambah satu sikap...suke tanye kat aku psl mende cinte2 neh..adeh..mcm aku neh ade pgalaman bagos je...tp ble aku prati adek aku neh...bile bab2 love-life neh...mmg la bravo!..yerp!aku kalah beb...hahaha...ade ke die nak gi psg kan aku ngan sapa tah..ngokngek tol..sebuk je nak psg kan aku...tau la aku nak cr sendri...aku pon x kesah pon adek aku ade kapel selagi pandai jg dri...bukan ape...famili aku neh...bole kate dikenali gak ah kat batu gajah tu ngan sekitar ipoh sbb arwah atuk aku popular sekitar kawasan neh...nak2 lak byk sedare..x best la kalo org mengate kan?...so..kapel la...asal pandai jage dri dan nma kuarge...tuh je...
aku lak?
maaa...wakaran...heh.

No comments: