Monday, October 31, 2005

my 1st aki in jepon--->SEJUKKK!!

isk...sungguh la sejuknye...balik dr jikken(experimen) td...teketar2 weh aku ngan bal jalan kaki...rs sejuk tuh sampai ke tulang...isk,baru aki(autumn) belum fuyu(winter)..adeh...aku neh walopon lemak mmg tebal tatau bape meter...tp,cepat rs sejuk...gilak ah td..cakap pon asap kua2 dr mulut..pastu cam org peghak..aku embus napas bayk2 kali just nak tgk asap kuar dr mulut..muahahaha...
mase nga jalan kaki ngan bal td...tetibe satu perasaan yg besh dtg...hohoho..aku ngan bal tetibe rs bahgie lak balik jikken tgh2 malam...tetibe rase cam budak blaja kat universiti...hohoho..klo x,sblm neh aku rs cam aku skolah cam skolah kat mesia jerk..ye ah..gi skolah pagi,balik petang...xke same susane cam mesia...tp,td...rs len sket...pastu bahgie sbb dpt buat jikken...aku ngan partner(org jepon,akiyoshi)bersungguh2 wat jikken....walopon akux kenal die tp,besh ah wat jikken ngan die...tp,tatau la,next jikken...br 2kali buat jikken sesame..
bebalik jer umah..chek kompiter..wooo..byk tol org carik aku kat ym!hahaha...rs cam popler sat...klo aku xde umah,sebuk ah nak cr aku..tahpape...esok..insyaallah...mende yg aku ngidam akan dapt...hohoho!!!

No comments: