Wednesday, October 26, 2005

ari neh x best!

aku x tau la nape kan...ari neh aku rs aku ade wat salah kat org...tah la...ari neh aku rs antare ari x best la...opp...bile time berbuke kat umah k.ayu tuh best...best sgt..kurg2 ilang tensen sket...aku gelak puas2..hah!amek!...thanks to kakak2 aku yg dah cerie kan idup aku kejap...smalam x cukup tido sbb taleh tido..saiking aku suke pk mende bebukan...mende yg kenkadang tuh soalan2 yg xde jawapan...slalu klo ade persolan lam pale otak aku neh..klo aku x tanye org..aku akan wat teori sendrik..tp,yappa..soklan2 yg timbul saiking neh...aku taleh nak wat jawapan sendrik..da la smalam sejuk sgt..aku antare tido-xtido je smalam..gi klas ngan pale pusing2...masuk kuliah math...patut eh jawap,aku x leh jawap...nak pk satu2 mende pon lambat gile kua lam otak neh...balik umah..sejuk...tangan aku nak kat beku da...dok depan kompiter..igt nak wat aktiviti harian..tp...mcm x pat respon jerk..so,stat thinking..xpe la..melangot depan kompiter..tatau wat pe...ati aku x sedap...xpe la..ignore...gi umah k.ayu...makan2,gelak2,solat2,sembang2,gelak2...lega sket...but still...ade rs salah lagik....ape yg aku da wat nehhh???aku tatau la sapa yg aku terkasar..aku pk balik,xde lak yg aku terbuat mende teruk2 kat sesape...xkan asal ckp ngokngek,org akan marah?..isk,aku x bermaksud nak kutuk..isk just a word yg kua kat mulut jerk..sori pade sape2 yg kene...tp,xkan pasal tuh...aaaaaaa....tolong ah!sesape yg rs aku ade wat diri die marah kat aku..tolong ah ckp...aku minta maap sgt...tolong ah...aku neh cepat sket rs bersalah...isk...camne nak tido nehhhhhhh...eeee...intan ngokngek!

No comments: