Wednesday, October 12, 2005

hulloh!

sejak blakangan neh kan...tatau la pesal kan..banyak beno la org letak gambo baby/dak kecik kat prenster la...kat Ym la...kat blog la...isk!geram lak aku nengok gambo cecomel neh...so..dsebabkan aku geram tgk gambo baby2/dak kecik yg aku dah tgk kat merate2 tempat meh sinik aku semadikan 2 keping gambo baby/dak kecik yg aku suke tgk...ngee...holoh-holoh..tomelnye...hiks!


heheh...sowi ek..empunye badan...saje letak...blekkk:p...tp rase tuan punye gambo xkan lalu msk blog aku neh...hahahaha...
neh ade sket bende menarik aku jumpe...maa...btol gak..
knape kene solat?
manusia neh ade 2 unsur,roh & jasad.jasad kene makan...klo x gastrik(thehehe..)..roh gak kene ksik food...semayang...the reason dia...solat subuh umpame sarapan,4 dptkan tenaga nak mulakan hari baru...kendian,zuhur..lunch,sbb tenage semakin dah berkurg,kita wat kerja(tido siang pon keje gak...thehehe)!so kene la refill balik...manusia neh(aku la tu)makin tinggi matahari makin lemah badan...so..there comes teatime,right?..solat la asar...energi dtg alik,lepas tu,dinner..aha!margrib..mase neh dah stat da rs malas..penat la katekan...but..before tidoq,kite neh makan gak lagi...there goes the supper for the roh...solat isya`...so,lengkap ah kitaran makanan utk roh lam sehari...solat..neh like food..if x cukup,kite gelisah..xsedap aje ati neh kan?...tp bile dpt makan..what do you feel?...ha...such a relief...kan?
hmm...wallahualam...*senyum nampak gigi*hiks!(chomel la kunun!)haha

No comments: