Sunday, October 30, 2005

ari neh ari ahad...=P

ekcelli xde mende pon yg menarik nak citer..just that,tepon famili siang td..hoho..adek aku yg paling kecik meluah kan perasaan die..."intan(lam famili aku x amal pnggl along@akak sgt)..lama anis x tgk muke kamu...rindu la.."hiks!=)...terngange aku dgr adek kecik aku tu ckp camtu...pas ckp cam tu trus pas tepon kat mak..aku tanye mak,sape angkat tepon td?...mak kate anis ah..wooo...terkejut aku..mak gelak2 jer...mak citer,satu famili nga jalankan operasi pembersihan umah secare menyeluruh..means..ade la sesape yg kene sental tingkap kat umah aku yg banyak tuh...padan muke..hohoho..dlu aku ngan ayah wat..tp,ayah aku dikecualikan dr membuat ops neh sbb lidah saket...mak kater maybe kene ulser kot...tanye ayah kejap td..sian lak dgr sore ayah x bape klear sbb mende saket tuh ganggu percakapan ngan ayah kate nak makan pon sakit...so,aku tanye ayah.."dah gi klinik,chek?"..jawapan yg mmg aku agak..."xpon,alaa..nnt baik la...ayah bli ubat sapu kat farmasi"...apelagi...aku pon...cot-cet-cot-cet...bukan ape...aku takut ah klo teruk sgt lidah tu...ye laa,bulan pose...taleh nak minum air nak buang kuman tu...mulut lak kering..senang kuman dtg..tu yg teruk tu...(erk,terbebel lam blog sendrik..hehe)...anyway..sembang2 agik ngan mak..sembang psl raye..huhu~..nnt ah next entry insyallah aku citer

No comments: