Tuesday, October 04, 2005


yeeezzzer...dah pon 1st ramadhan...so,how`s the sambutan?...hehehe,,,tanye aku,aku posa la....hahahaha....(otak mereng la sejak da stat sekolah neh)
ekcelli...aku terase sket sabishi ble da stat posa neh....bukan pe,neh 1st time aku posa kat jepon neh...betsuni,x de la beza mane pon suasane die...maybe yg beza cuace kot ngan persekitaran...tah lerr...aku lom agik merase...mungkin kah akan ade manusia yg tertumpah air mate nye bile kene bukak posa senseorg di ari pertame sok?...hahaha...ngokngek aku neh...
ooo...mau crita pasal skolah sat...erm...biase je...bermula la ari2 yg meletihkan lam idup aku...minggu neh x la letih sgt...ha,stat ade jikken nnt...tambah lak da stat blaja ....abeh la..idup ku kembali bz...adeh...tidakkk!...tp...lumrah...tima je la ekk...

No comments: