Monday, October 24, 2005

B>E>R>K

huarghhhh!!!!...beno eh..tatau nak tulih pe...entry neh ditaja khas oleh kak*a*A..huhuhu....aku x minat kat ko la berk...tp,aku disuh minat kat ko..isk..kang nampak kang peminat aku,mesti derg bengang sbb aku kene tulih entry pasal hang...ok la..mari kite mulakan sesi merepek...
berk...
kreb...
ko tau x...br sabtu lepas aku terperasan bahawesenyer name ketam ko tuh terbalik dr name bunyi kambing ko tuh...hiks!...br la aku sadar ko neh merupakan antare topik yg akan diutarakan oleh ahli undangan mesyuarat dapur oita...br sabtu lepas aku dpt tau ..isk..ko neh pemes ar dikalangan blogger oita neh..tp asal ek...ko mask blog pompuan jer?...ooo...ko gatal eh berk?...nak ngorat la tuh...hohoho~...tp,maap la berk...aku x minat ah ngan org yg byk peminat neh...lagipon disbb kan aku xpat bayang kan ghupe ko sbb asyik transpom je keje nye...so,aku pas je la ko kat kjaja..heheheh...
agak2 ko la berk kan..kan...muka aku cam ne?hahahaha....mesti ko x pat byk kan eh.betape chumillnye aku...muahahahaha....aku tau,aku x sepadan ngan ko...ye la...chumil sgt...susah nak cr org yg sessuai ngan aku neh...erk...opp..silap..tercakap pasal dri sendri lak....dah la...tatau nak sambung pe lagik...aku penat neh berk...tido lu ek....hohohoho
*hah!misi completed!*

No comments: