Friday, May 06, 2005

uiss...lame tol x nulis blog nih!

ya...slamat kembali kpd aku.muehehe..dah 3 ari ek aku x lawat ko blog...bukan pe,2 ari pas gi saga,pastu smalam penat x ilang agi,so,aku pun nulh ah ari ni.....
tahniah!tahniah!tahniah!yoku gambirimashita neee....aku dedikasikan seprenggan blog ari ni wat team ghimau kumbang(oita) kerna mendpt tpt ke-2.walo x pat jd juare tp kite menang dlm spiritual,sorak(weh,aku jerit sampai sakit anak tekak tu!),mental dan teamwork...huhuhu...br ah aku tau asal ah org lain x suke sgt oita ble tibe bab soccer tournement.hahaha...br ah aku tau ape ah mende `pride`yg dibangge2kan k.jaja.uih...banyak beno minah geli2 kat situ(ahaks!sowi terkutuk)..aku jumpe gak ah bacth aaj aku...iju,nadiah,akmal,ejat,umi n noha.heh..aku dak ah nyembang sgt ngan deme,cume ngan ejat n noha jer.ate,dah deme geng teman,yg lain tu,kawan biase jer...bukannye teman nyombong,dak aih,dah x ngam,nak wat cm ne...hehehe...gile x igt ah aku jerit kat tepi padang...slamber tol ,walopun hakikatnye aku dak ah minat sgt bola,satu padang dengo sora itochang,k.jaja,cik bal ngan sora aku ja...org lain sorak kalah woo!ngeheheeee...best ah.aku dah rase cm aku nih dah ade family lain slain kat mesia.aku dah anggap depa2 nih cm abg2 ngan akak2 kandung aku.baguih ah,aku pun x de abg ngan akak...sulung ah katakan...betuah korg dpt adek comeii cm aku nih..kuangkuangkuanG!!!!(geli lak puji dri sendri)..anyway...to ayie,panjang,peyek,mad,kutu,loco,apai,ajim,abg farid,pekan,press,zufar(tukang air,k-mere,fes-aid),mui(tukang vidio cam)..tahniah wat korg..selute ah korg.best-besh-bes-beh ah!
smalm aku tepon loqmin..uwaaa...lame gile aku ckp ngan ko mint.abeh bil tepon aku...hahaha...ghupenye ko dah pon blaya ek..wei,pat ah blaya jepun lak...nak gak aku gi lawat ko...bleh aku blagak sket aku ader kawan jd navy.huhuhu...ha..sian si hasbullah...x pat die jumpe aku ek...x pe2,kot aku balik nnt,ko angkut la die mint,si bullah tu jemput aku kat airpot eh?suh bli bunge ngan coklat skali...ngehehehe...adoi la...byk gile keje skolah x siap lagi...tensen terase lak...wei!!!...intan maslinna anak cikgu mohd safia!!!pegi ah wat keje skolah!!!(tarik tinga sendri 8X)..:p
...ari nih genap 2 minggu x de brite pasal ko........isk...isk..isk...

No comments: